Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Odd Molly - för oss inbitna del III

Morty skrev 2009-12-11 21:18:33 följande:
    De är underbara i färgen - bara det att jag inte passar i den tror jag. Behöver lite mer färg.
    sama här... men den röda kanske.. sett den också IRL???
  • Ullis 10

Svara CD på mail? Bad att få komplettera min beställning...
    Apropå kvalitet: glöm inte broderierna på 327:an - suck. Och min mockaväska har tappat detaljer (blev lite putt då en annan kund fick en ny medan CD bad mig gå till en sömmerska, men, men..)

• Ullis 10
    Tuffelisa skrev 2009-12-14 13:01:12 följande:
    Förresten...är det någon härinne som handlade på stayhard när det var 15%, fick ni med någon present i paketet då? Jag tror nämligen att de har lagt någon annans order i mitt paket, fick med en keps :)
    Fick inget:)
  • Ullis 10
    Saraia skrev 2009-12-16 08:43:10 följande:
    hur e vinter jackan som kom i höstas i stl???
    Normal!

Nu skrev jag till CD: vill ha en ny mockaväska eller bättre kompensation än utlägg för sömmerska när det gäller min bruna väska som tappat detaljer.
    Öven missnöjd med att jag bad att få komplettera min order med fler plagg och inte ens fick svar...
  • Ullis 10
    Cashew skrev 2009-12-16 12:37:04 följande:
    ska nog inte ens försöka beställa från smultrongården mer, jag blir lika besviken varje gång då det uppdateras för dåligt på hemsidan. satt uppe till tolv igår för att vara först på indy dressen som endast fanns i strl 2, precis den storleken jag vill ha, super tänkte jag, men tji säg den fanns inte kvar fick jag till svar nu. så antingen har någon varit en healv sekund snabbare än jag eller så stämmer inte det på hemsidan att den fanns. jag som verkligen, verkligen vill ha den, så himla besviken :(
    samma här men fick snabbt svar... sidan var ej uppdaterad..
  • Ullis 10
    Stargirl skrev 2009-12-16 14:04:52 följande:
    Jag säger det igen....CD är värdelösa. Beställer aldrig mer därifrån. Har bojkottat dem sedan länge.
    Tja.. du ska inte tro att jag får svar idag heller.... hittills iallafall. Beställde igår av en annan butik, hade en snabb konversation angående plaggen (snabba mailsvar) sent igår och pang idag låg superfint paket i lådan, det gillar jag - skrev ett tackmail för god service till den butiken efter mitt sura till CD. Min väska bara ligger här (sen länge) så trist...
    Att man inte ens får svar när man vill lägga till ett plagg till i beställningen (för 2000 till) eller angående en reklamation känns magstarkt. Det ska vara roligt att handla OM, nu känner jag mig bara besviken o har inte ens prövat det som anlände igår...
  • Ullis 10

Nu hörde jag ett meddelande från CD o får reklamera eller laga väskan! Hon har ingen mer, så nu har jag problem ialafall - men ville skriva att jag nu fått svar eftersom jag gnällde innan....

• Ullis 10
    jojoa75 skrev 2009-12-18 16:38:37 följande:
    glöm det, hittade hos imagination is real... det är det enda plagget ur prespring jag är lite sugen på. Men men jag funderar vidare
    Fick min igår - den är superfin!
  • Ullis 10

Per e visst ihop m Lena PH (kanske inte så intressant, men, men..)

• Ullis 10

God jul alla!
    .. fick en plånbok, men..:)
    Vet ni om någon har kvar den bruna i mocka (portmonä eller plånboken m fransar?). Har ngn plånboken- undrar oim det finns fack inuti? Skulle vara kul att matcha väskan!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III