-
Jag har tyvärr inte sett programmet, men hon har väldigt ofta OM-plagg. Även hennes dotter (som heter Molly) har också det.Moralkakan skrev 2009-12-08 10:29:06 följande:Någon som tittar på efter 10 med Malou, visst är det väl en Odd Molly Helena Bergström har på sig?
-
Jag är också en sucker för den klänningen. Den är så snygg. Återstår bara att fundera på vilken färg man vill ha. Ev. någon från en tidigare kollektion, tror jag. Jag brukar ha 0-1 på OM, men denna kan man gå ner en storlek på. Jag provade 1:an vid ett tillfälle och den var riktigt rymlig enlig min åsikt. Så den mindre får det bli för min del i alla fall. Lycka till!Anna Paulita skrev 2009-12-09 10:17:23 följande:Sorry, Everywear dress....skrev fel.
-
Jag tror det kan bli svårt.beror väl i och för sig på vilken strl man söker. Har själv sökt den i strl 0 både i Sverige och på utländska butiker utan napp. Återstår väl om någon tröttnar och lägger ut den på Tradera. Typiskt att man ska vakna så sent med vissa plagg.maruttan skrev 2009-12-09 12:18:17 följande:Tänkte slänga in en fråga här till er som vetÄr på jakt efter den härwww.sidandsally.com/system/search/product.asp...Fast grå! Finns den öht i någon webshop längre? Tacksam för hjälp!
-
NewYorker, Den klänningen drömmer jag vackra drömmar om på nätterna. Tyvärr var den slut i strl. 1 på Sköna Clara. Frågan är bara om man ska ta sin normala storlek om den dyker upp för den är väl inte rymlig så man törs chansa på en strl. 0, för den kunde hon ev. få hem igen.?alias skrev 2009-12-10 17:28:52 följande:Idag anlände min Sidesadldle i royal.Jag måste säga att näst efter min lilla dotter måste detta vara den mest perfekta skapelsen - ever.Åh, så fin!!!3.bp.blogspot.com/_QG_l7xj1MCI/SuILXnb0jFI/AA...
-
MORTY, Jag har inboxat dig.
-
Ullis 10 skrev 2009-12-11 16:44:16 följande:
Träffade min kompis när jag hämtade ut ett paket med orden STAYHARD printade i stora bokstäver - hon o hennes tonårsdotter fick sig ett gott skratt! Tror inte hon köpte min förklaring o att det var en tunika i...Ja, den var bra! Jag har inte riktigt tänkt så själv, men man är väl alltid så fokuserad på innehållet att namnet på påsen känns helt oviktigt. -
Frusna flickan skrev 2009-12-14 13:37:50 följande:
Har ni sett rean hos Nina B?ninabshop.blogspot.com/Jag har precis beställt en pointelle me dress i stl 3(hur är den? - har aldrig provat) Beställde också ett A one silk sleeveless linne i stl 3 (tvåan blev för trång vid ärmhålorna tycker jag som vill ha ett linne lite rymligt. Jag har provade en sådan två förra veckan och det var ju tur att trean var slut. Det är ju så vackert men för att slippa tältkänslan måste man ha en liten jacka över - då blir det kanon! Har nu en tunn skinnjacka i boleromodell efter att ha blivit inspirerad av inköparen på inaton.sport som är supersnygg till (blev kär i både lillet och jackan då jag såg henne). Har även en kort mörk jeansjacka med 3/4ärm att ha till för att få ner tältet. Bilder kommer när jag fått hem varorna. Frakten blev EUR 30 för dessa varor.Jag tycker pointell me dress är normal i storleken. Fast den är ju i elastiskt tyg upptill så den passar nog många. Kul att fynda så fina saker. -
Jag har just tjuvkikat i tomtens paket, och jag är så lycklig. Nåja, jag beställde julklappen själv, för maken tyckte det var säkrast, så det blev rätt (har jagat duktigt kan jag säga). Idag kom ÄNTLIGEN min Sidesaddle dress i royal (blå/lila). Den är heeelt underbar. Först blev jag lite ställd och tyckte den såg stor ut, men modellen är rätt vid i kjolen och man drar åt dubbla knytband strax under bysten. Kjoldelen är sydd i våder som faller så snyggt och avslutas med en underbar marinblå kant med flera varv bomullsspetsar. Ja, den är ett mästerverk med många söta detaljer. Tex. påsydda uddar med ljuslila virkade "duttar" ungefär som på hearted tunic. Ja, detta är nog den finaste klänning jag någonsin ägt. Jag har provat den med OM:s underklänning som sticker fram lite lagom och Lovely knit i royal samt lite grövre bruna stövlar. Det får bli min nyårs-outfit. Nu är den inpackad i ett fint paket och får ligga till sig under granen tills den riktiga tomten kommer.
-
freemind skrev 2009-12-14 19:08:35 följande:Sara Mia skrev 2009-12-14 18:48:24 följande:Fixar det efter jul
Åhhh vad härligt!Ser fram emot att få se ett foto på dig iklädd den! -
Vad roligt att den passade. Det är alltid kul när man gör ett riktigt fynd. den klänningen är verkligen en godbit. Du kommer att bli så fin i jul.Tindrisen03 skrev 2009-12-14 23:01:17 följande:Såå nöjd Köpte ju denna och tyckte att jag gjorde ett riktigt kap; 799 inkl frakt på köp-nu. Var dock lite rädd att den skulle vara för trång i armarna då 1:0r ofta kan vara det på mig men den satt perfekt! Visserligen inte mkt luft över där men det funkar och annars hade den nog blivit för stor över bysten.www.tradera.com/Odd-Molly-klanning-strl-1-auk...