Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del III

Frusna flickan skrev 2010-01-27 21:44:05 följande:
    Ja du.. Jag tycker att den ser äkta ut eftersom brosyren inte är alltför "perfekt". Jag har den och älskar den - bild i bildtråd kommer!
    Brodyren
  • Frusna flickan
    smulan0 skrev 2010-01-27 21:45:10 följande:
    om hon är seriös och vill sälja tycker jag att hon borde kunna göra det! Du får ju i alla fall en uppfattning om hon svarar snabbt, verkar ha trovärdiga svar och ger en reko känsla. Om hon skriver i mailet att den är garanterat äkta och du sen får den och den inte är det så måste du ju ha rätt att häva köpet!
    Jag tycker att det är bättre att få närbilder på hur den ser ut upptill, brodyren och det. Loggorna som är fejk är så himla bra gjorda så på bild kan det vara svårt att jämföra tycker jag.
  • Frusna flickan
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-28 08:29:01 följande:
    Jag har nu fått svar anf traderatunikan (x-stitchen) och bild på loggan finns i mitt galleri (vet inte hur man lägger bilder i inlägg). Hon hade fått den i födelsedagspresent för ca 1,5 år sen skrev hon, hade inget kvitto och trodde att den var inköpt på en butik som heter Kharma i Sundsvall. Hon ville gärna att jag hörde av mig om det fanns misstankar om att den inte var äkta, hon hade också nyligen hört att det fanns kopior av denna. Så ni proffs, vad tror ni?
    Jag vill inte utge mig för att vara proffs men jag kan svara vad jag tror. Enligt min åsikt är den garanterat äkta. Den loggan är identisk med min och man ser att brodyren inte är perfekt, precis så som det ska vara. Den ser precis rätt ut. Jag hade inte tvekat en sekund om jag velat buda faktiskt. Just x-stitchen är ju de kopiorna som är sämst gjorda av de som jag sett.
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2010-01-27 21:56:33 följande:
    Supersnyggt!
    Morty skrev 2010-01-27 22:08:21 följande:
    Superfin!!! Gillar den lilagråa färgen.
    Tabby skrev 2010-01-27 22:43:00 följande:
    Fin du är Frusna Flickan i bildis.
    Tack raraste!
  • Frusna flickan
    Bambiblogg skrev 2010-01-28 09:08:49 följande:
    Fortfarande inget svar på mailen från Anna på C-D. Har alla fått sina leveranser av henne? Trist att hon ska börja krångla igen.
    Ja jag har fått. Valde faktura. När beställde du? Om man betalr in via bg tar det några dagar extra, annars borde du verkligen fått leverans nu.
  • Frusna flickan
    Sue Ellen skrev 2010-01-28 22:36:42 följande:
    Gokväll, damer! Ska på kalas på lördag (en liten parvel i släkten fyller 2 och ska firas på seneftermiddagen). Tänkte ha mitt reafynd: check me andress i chalk. Den är ju benvit med rutor i mörkblått och lite rosa, kantbandet i halsen är lila. Min undran är: vad har jag till?? Jag har ett par lila tjocka strumpbyxor (typ 80 den eller nåt), men känner att det kanske ser lite "clownigt" ut med lila strumpisar till den v-ä-l-d-i-g-t rutiga klänningen...? Kanske ska försöka hitta ett par mörkblå istället...? Vad har ni till, ni som har denna klänning??? För visst kan man väl ha den som en klänning, den e inte för kort, kanske man ska ha den som tunika till ett par jeansleggings...?Känner mig mer och mer förvirrad. Snälla, ge mig lite råd.
    Jag har alltid cerice eller lila strumpbyxor till - jättefint tycker jag! Någon gång har jag haft marinblå men då har jag sett betydligt tristare ut tycker jag. Sedan har jag alltid mc-bootsen och gärna söta stickade sockor i benvitt som sticker upp lite.
  • Frusna flickan

Tack Morty! Nu är min rosa Fonda här och jag älskar den!! Verkligen! Åh vad jag är glad att jag har köpt två stycken även om plånboken ekar tomt nu efter alla köp.

• Frusna flickan
    Sue Ellen skrev 2010-01-28 22:59:13 följande:
    Hej! Jag ska försöka hitta ett par tunnare (de jag har är 80 den) cerise - lila strumpbyxor och ett par mörkblå, så får jag testa hemma. Var har du köpt dina lila strumpbyxor? Behöver tips.
    Jag köpte på Lindex. De tunnare cerice är i exakt rätt färg, som bandet i ryggen och de lila är också kanon till.
  • Frusna flickan
    MejaKiZnic skrev 2010-01-28 23:12:12 följande:
    1 blå och en rosa på väg hem, se vilken de blir
    Åh jag som har båda skulle ha svårt att välja.. Jag håller med om alla argumenten ang den blå men jag kan inte se att den rosa skulle vara illa till vita jeans heller

Jag måste säga att med den rosa är det fullständig kärlek även om den blå faktiskt kan bäras till arbetet en fredag med en liten kavaj över och snygga skor. Den rosa är lite FÖR mys men ändå så fantastskt fin.

Jag måste fråga er tjejer. Hur lång tid brukar det ta från Fitts and Company. Jag reashoppade lite där för några veckor sedan och fick mail den 12:e där det stod "We´ll ship rignht away" Ännu har inget dykt upp Och min kompis fyller år snart och ska få comma topen i present. (Hon brukar låna min och får nu en egen i annan färg - vrålbilligt var det) Vägrar gå och köpa något annat..........
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III