Odd Molly - för oss inbitna del III
någon som har first lady angora cardigan? Är den stickig? Hur är den i storlek?
någon som har first lady angora cardigan? Är den stickig? Hur är den i storlek?
lite OM på rean på folkart.se
Nu börjar jag tycka att det är bra att det finns kopior på vissa modeller på tradera... kunde fynda mörkblå tenfold knit för 600kr! Garanterat äkta med kvitto, inköpt i butik jag känner till väl! Hade väl sällan fått den så billigt om inte alla var rädda för att det är en kopia! (tycker nästan synd om säljaren iofs)
För er som bor i Malmö-området: Missa inte iisas julkalender, massa fina erbjudande hela december tex 20% idag på alla kappor o jackor inkl OM, 20% valfritt plagg 9/12 osv! (inte min butik) Jag fick den i mailen via nyhetsbrev!
Tabby: klart du ska reklamera, det ska man självklart få göra om plagget har fabriksfel även om det är inköpt på rea! OM får ju skärpa till sig!
Nu har pre-spring kommit till kids & friends. Ska åka och prova lite för skojs skull imorgon. HOPPAS jag inte vill ha något!!!
Någon som är solej på T? Vi måste ha exakt samma smak, har blivit utbjudad i tre auktioner nu! Min ärkerival!!!
www.fashion-secrets.com/product_info.php
faschion-secrets.com har julkalender med nya OM erbjudande varje dag. Idag bra pris på taradiddle i royal!
Någon som har kjolarna de har till sale? 465 och 591 är så fina tycker jag... någon som har provat de IRL???