Odd Molly - för oss inbitna del III

Jag är helt less på min nylon parka nu. Den är jättefin och skön i kvaliten men jag blir galen på att ärmarna är så trånga. Jag sålde min velour frill dresstunic fö rjag störde mig på att ärmarna fastnade i jackan. Nu har jag inset att ALLT fastnar i ärmarna för mig. Det är alltså jackan som är för trång i stl för mig. Jag har rätt mycket fläsk på armarna tyvärr så det är inte s konstigt... Hade velat ha något lite mer kappliknande och ångrar djupt att jag int ebetsällde en Melton coat från campadre.
Vad i Ullared och julklappshandlade lite häromdagen och hade då på mig min orange velourklänning. Det pågick filminspelning stod det men jag såg inget film team - tur var väl det man hade ju verkligen synts i den klänningen
OT: Fasen vad bra prylställe Ullared är. Vem vill inte ha nya härliga märkesknivar i sitt kök? Jättebra julklapp. Till vrakpris dessutom. Och leksaker, BILLIGT! Är snart klar med alla min klappar. Gillar att ha det gjort innan december börjar
Ursäkta att jag spamar nu men förlåt mig alla, för min största brist.. Att jag inte korrläser utan skickar iväg helt galna inlägg med bokstäver helt fel och bokstäver som saknas osv.. Jag kan stava, jag lovar..
Dagens: Långt tight linne från Gina T i vitt, 100 gr frill i almost black, lovely knit i almost black, nudie jeans "tight long john", prime boots. Känner mig fin som alltid i denna outfit.