Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del III

malinoski skrev 2009-11-20 08:49:17 följande:
    Vad lugnt det har börjat bli här.. Har alla börjat blogga tro?
    Jag håller med.. Jag har inte tid att läsa allas bloggar utan tyckte att det var bra att de flesta skrev viktig info här.. Lite ledsen över det lugna tempot här numera. Jag har i alla fall invigt bildtråden här nu. Glömde skriva att min hearted är i stl 3 på bilden som råkade bli GIGANTISK, sorry. Tog en smygbild med mobilen inne på en toa
  • Frusna flickan

Jag är helt less på min nylon parka nu. Den är jättefin och skön i kvaliten men jag blir galen på att ärmarna är så trånga. Jag sålde min velour frill dresstunic fö rjag störde mig på att ärmarna fastnade i jackan. Nu har jag inset att ALLT fastnar i ärmarna för mig. Det är alltså jackan som är för trång i stl för mig. Jag har rätt mycket fläsk på armarna tyvärr så det är inte s konstigt... Hade velat ha något lite mer kappliknande och ångrar djupt att jag int ebetsällde en Melton coat från campadre.

Vad i Ullared och julklappshandlade lite häromdagen och hade då på mig min orange velourklänning. Det pågick filminspelning stod det men jag såg inget film team - tur var väl det man hade ju verkligen synts i den klänningen

OT: Fasen vad bra prylställe Ullared är. Vem vill inte ha nya härliga märkesknivar i sitt kök? Jättebra julklapp. Till vrakpris dessutom. Och leksaker, BILLIGT!  Är snart klar med alla min klappar. Gillar att ha det gjort innan december börjar

• Frusna flickan
    Morty skrev 2009-11-20 09:03:48 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-11-20 08:56:51 följande: Var du tvungen att frestas med den bilden!!!! Kanske ska slå till på en hearted tunik istället för Revolution (indiantältet på mig ) Tål att funderas över.
    Jag hade ju en revolution i chalk också men den hearted är mer smickrande för figuren tycker jag. Superfina båda två dock. Tack förresten!
  • Frusna flickan

Ursäkta att jag spamar nu men förlåt mig alla, för min största brist.. Att jag inte korrläser utan skickar iväg helt galna inlägg med bokstäver helt fel och bokstäver som saknas osv.. Jag kan stava, jag lovar..

Dagens: Långt tight linne från Gina T i vitt, 100 gr frill i almost black, lovely knit i almost black, nudie jeans "tight long john", prime boots. Känner mig fin som alltid i denna outfit.

• Frusna flickan
    malinoski skrev 2009-11-20 10:02:10 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-11-20 09:15:37 följande: Vad tråkigt med jackan!Men har du provat tex 112:an? Är den lika trång? Kanske är läget för ett byte annars?Får jag vara så fräck och fråga vad du fick för din velour frill dress tunic? Har också en sån som jag fullkomligen ÄLSKAR, men ändå funderar på om den måste gå till fördel för en annan klänning som jag har snöat in mig på. Den var ju så dyr i inköp bara så vet inte om jag vill sälja den FÖR lågt..
    Jag minns inte riktigt men det var 2025 tror jag. Jag köpte den med 20%. Den svarta går bäst. En blå gick för 1600 nyligen.
  • Frusna flickan
    smulan0 skrev 2009-11-20 17:07:01 följande:
    www.ruslifestyle.se Har 15% på allt inklusive en odd molly, hunkydory, by malene birger, ti mo osv(inte min site)
    Och de har massa hearted tex............. Det är verkligen min favvo från hösten. Skulle vilja ha den i svart också. Älskar chalken och powder är ju också den ljuvlig.. Hmm
  • Frusna flickan
    isako skrev 2009-11-20 23:37:07 följande:
    Hej tjejer. fått ett litet paket idag så jag slänger in min "vackra" nynna i bildtråden Längtar såå till vårkollektionen! Vill ha fler makeout blouse och den råsa velour klänningen som är på G.. Ohh meinen gotten!!
    Så fin du är i tassel toppen! Den är underbar! och det är ju så den ska sitta. Min var för stor för mig så den är ppå väg ut Vill hitta en mindre.
  • Frusna flickan
    pofsan skrev 2009-11-22 11:36:20 följande:
    Tack för svaren ang Voile short dress, då kanske jag vågar mig på en sådan Vad menas med svår i stl.? Är den stor?
    Jag tycker inte att den är svår men jag gillar lite vidd nertill. Jag som har 2-3 måste ha 3 i denna pga bysten. Tycker att den är lagom nertill också. 3:an sitter perfekt!
  • Frusna flickan
    planerarsyskon skrev 2009-11-22 20:30:42 följande:
    Hej alla OM-experter! Skulle någon vilja uttala sig om jag vågar lägga ett bud på denna blus www.tradera.com/ODD-MOLLY-livealot-blouse-blu........så skulle jag bli väldigt tacksam!Har förstått på er att det cirkulerar kopior på Tradera
    Ja den ha ri alla fall inte jag sett kopia på. Underbar blus. Jag älskar min! Dock är den rätt stor i stl men jag tycker att det är bättre än att brodyen hamnar uppepå bysten. Tycker att det var rätt okej pris också i auktionen.
  • Frusna flickan
    MammatillO skrev 2009-11-22 20:32:11 följande:
    Någon som har varit tvungen reklamera/skicka tillbaka en vara på Country Dreams någon gång och har dom varit hjälpsamma då? Jag har inplanerat större inköp därifrån och vill gärna att det är smidigt med kontakt osv vid ev reklamationer /returer.
    Ja, aldrig problem för mig.

En gång har det blivit tokigt så jag fick en använd vara (kofta som luktade deo) en gång då jag bytte en sak och det hade Anna inte sett. Jag erbjöds dirket återköp eller kompensation. Jag valde kompensation eftersom koftorna var slut då. Blev jättenöjd. Fick välja vilket smycke jag ville av allt hon hade och tog ett fint armband.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III