• isako

Odd Molly - för oss inbitna del III

Morty skrev 2009-11-16 21:21:33 följande:
    Gillar du inte den rosa? Eller du trivs inte i rosa kanske... då hade jag valt den ljusblåa för att inte ha för mycket i samma färg.
    Frusna flickan skrev 2009-11-16 21:01:14 följande:
    Ääälskar den blå. Den ska jag bara ha! Den är ett must have för mig tillsammans med Alchemistry långärmade med spetsränder från axlarna (minns ej namnet). Den vill jag också ha i blått men det går ju inte.. Det får bli rosa på den, den är ju också superfin tycker jag.
    Duntoffla skrev 2009-11-16 20:57:53 följande:
    Jag tycker den blå ser himla fin ut. Sommarfräsch liksom
    Perfekt. Tack töser Blå får det bli. Morty - njaeaeee.. Egentligen gör jag det, men tyckte inte om den i just rosa. Får inte blir för... söt liksom haha Svårt att förklara
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako

Tjejer ni som har T88 botton down. Funderar på att köpa en sådan till min mamma i julklapp. Hon är ca 1.75 och väger ca 68-70 kg (ja jag vet.. Var faaaasiken fick ajg mina gener ifrån?!? ) Men iaf.. Fungerar en 2a på henne?

• isako
    malinoski skrev 2009-11-18 16:14:17 följande:
    En 2:a borde bli bra till henne om hon inte har stor byst. Det finns ju ingen stretch i den modellen utan tyget är helt stumt. Men annars låter hon ju som en klassisk 2:a. Vilken fin julklapp! :)
    Nej boobisar har hon inte mycket av. Hmm nu när jag funderar på det så kankse jag är adopterad hahha
    Ja men hon är sååå värd det min mamma mus. Haft det lite kämpigt sista året och när hon såg min blev det kärlek vid första ögonkastet. Då jag vet att hon aldrig hade lagt dom pengarna på sig själv så är det ju klockren julklapp!
  • isako

Hej tjejer.
    fått ett litet paket idag så jag slänger in min "vackra" nynna i bildtråden
    Längtar såå till vårkollektionen! Vill ha fler makeout blouse och den råsa velour klänningen som är på G.. Ohh meinen gotten!!

• isako
    jojoa75 skrev 2009-11-20 23:46:56 följande:
    Så fina ni är i b
    Tack sötis
  • isako
    Frusna flickan skrev 2009-11-21 09:51:26 följande:
    Så fin du är i tassel toppen! Den är underbar! och det är ju så den ska sitta. Min var för stor för mig så den är ppå väg ut Vill hitta en mindre.
    Tack sötis. Klickade faktiskt hem en 3a också då den nog är något stor.. Syns inte så tydligt på bilderna kanske något på bilden bakifrån. Men vi får se. Men sååå fin den är i verkligheten! Ojojoj vilken goding.
  • isako
    jojoa75 skrev 2009-11-21 16:04:09 följande:
    Oops glömde..så jag är lite sugen på en hoodknit, om jag tar en brun så kanske jag har en del annat jag kan ha till den. hmm svårt!Är ju så sugen på en lovelyknit i almost black oxå.. o en tasseltop i chocolate el chalk. En chocolate hoodknit, passar den till voiledressen i rött o tassel i chalk? Har haft svart under till voiledressen, men det är ju eg brunt på den o inte svart.
    Hoodknit i brunt absolut. Såå fin tycker jag. Jag tycker den borde passa till både voiledressen i rött o i chalk. Båda har ju bruna inslag. Har själv också svart till min men som du säger så finns det ju brunt i stygnen.
  • isako
    pofsan skrev 2009-11-21 22:38:05 följande:
    Ni verkar ha koll i den här tråden Jag är sugen på en Voile short dress i vitt och har sett flera stycken ute på tradera, är de säkra att köpa eller finns det kopior som ni känner till?
    Känner inte till några kopior. Än iaf. Kolla bara så att de har "riktiga" bilder och inte bara produktbilder och att det är en "gedigen" säljare. Dvs har varit medlem ett tag och har sålt en del innan så är det nog ingen fara. Har själv short dress och den är lite svår i strlk. Kan vara därför det finns många uppe till försäljning.
  • isako
    pofsan skrev 2009-11-22 11:36:20 följande:
    Tack för svaren ang Voile short dress, då kanske jag vågar mig på en sådan Vad menas med svår i stl.? Är den stor?
    Nej alltså den är inte svår men beror på vart du har ditt problemområde som sagt. storbyst och överarm ta den större strlken. Liten byst och överarm ta den mindre.
    DansAnsan skrev 2009-11-22 13:23:27 följande:
    Angående att spoilers inte kommer till våren o sommaren: är det någon som vet om de kommer igen framöver? De är ju så snygga:)Anna.
    Nej kommer tyvärr inga spoilers. Men kommer en annan variant. Också fin, men enligt mig har man större användning för spoliersen.. Svårt att förklara. Den nya är mer... dekorerad o kanske svår att "gömma" under andra plagg..
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III