• isako

Odd Molly - för oss inbitna del III

Tindrisen03 skrev 2010-01-19 15:12:34 följande:
    Host Host men istället för att göra mig av med en taradiddle så blev jag med en till- den i royal. Såå fin! Har nog bestämt mig för att den rosa check me andress klänningen får åka men sedan står det mellan att sälja puder eller den gråa taradiddlen tror jag. Eller?
    hahah du är för skön! Du är som jag med Molo. Hamstrar på print som jag gillar.. Sländorna förra våren är ett utmärkt exempel {#lang_emotions_sealed}
    Stargirl skrev 2010-01-19 16:08:31 följande:
    Inget att ha på mig.....jag fattar inte hur jag kan inte ha ngt att ha på mig. Känner ni er på det viset ngn gång fast hela garderoben väller över av kläder?
    Jaaa!! senast idag! Hur sjutton kan man känna så med garderoben full med skatter??
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Frusna flickan skrev 2010-01-22 18:53:41 följande:
    Så fin du är! Längtar efter min!
    Tack gumman! Ohh den kommer sitta som en smäck på dig! Du har ngt i inboxen....
    Morty skrev 2010-01-22 18:54:07 följande:
    Nu har jag provat min - en slita av mig och på mig med den nya Fonda Dressen -finns i bloggen. Tog ju 2:an  och den var perfekt! *happy*
    Säger bara!! Mufasa!!! damn girl you are hot!
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-22 19:39:29 följande:
    jag har inte fått min heller, men jag tog faktura och det kanske tar lite längre tid då...
    Nej tog också faktura då jag inte hittade kablen till min dosa. MEN!! Hon hade x antal HUNDRA paket att skicka. Mitt paket registrerades kl 23 på kvällen

jojoa75 skrev 2010-01-22 19:27:12 följande:
    Ni som fått hem era Fonda, hur är de i strl? Om man ligger mest som 2 o ibland som 3, vilket bör man ha? De jag har i 3 är de som är lite små över byst/rygg..
    Tråkigt att säga så här men säger normal i strlk. Har oftast 4 i strlk och valde 4 och den sitter kalas. Har tex 3 bara i bubble dress, lovely knit, alpca long mix cardigan.

Trollensmamma
    Är det denna fast kanske annan färgställning du letar efter?
    oddmollyholic.blogspot.com/2009/10/dagens-odd-molly-outfit_11.html
    Isf är det One million dollar dress
  • isako
    Tabby skrev 2010-01-22 23:40:42 följande:
    Ok, kan ni sluta tjata om Fonda dress...jag ska inte ha den......hör ni det... för dyrt för velour dress...men attans vad snygg ......Så....sluta fresta...
    hihih Skall du inte?+ den som är såååå fiiiiiiiin
    Sötnos! Tusen tack för dina fina kommentarer i bloggen! {#lang_emotions_heart}
    gambia90 skrev 2010-01-23 09:34:47 följande:
    Yes- nu hittade jag en nyllon 738A jacka!! almost black stl4. visserligen inte på rea men det struntar jag i!(jag ångrar ju så att jag sålde min)Det lönar sig att ringa butiker som ligger i fjällen elle på landet ;)
    Grattis!!! Så är det för mig o spoiler tank i blue. Vill SÅ gärna ha den och kjolen i strlk 4a..!! Hade tanken men sålde!!! {#lang_emotions_yell}
  • isako
    Pokergirl skrev 2010-01-23 14:34:40 följande:
    Hittade en Fonda dress på stan, dock i strl 2, hade tänkt mig en 3:a egentligen. Blev tvungen att köpa den då det var den sista i butiken. Den känns lite tight över armarna och tuttarna men frågan är om en 3:a blir så mkt större. Ni som provat olika strl, skiljer det mkt över armarna beroende på strl? Tog en kass bild med mobilen, pokergirl.blogg.se. Borde jag gå upp en strl?
    Håller med de övriga töserna. Ser ut att sitta som en smäck. Dock känner du ju bäst själv. stramar det, drar det och känns lite så där halvt obekvämt så är det bättre du avvaktar och köper en strlk större. Fler och fler butiker kommer ju att få in den, alla har ju inte fått sina så jag tror att det kommer komma en strlk 3 till dig OM du vill. Men spontant säger jag - behåll den. Den sitter galant. Kram
  • isako
    Tindrisen03 skrev 2010-01-23 17:23:09 följande:
    Är det ngn som vet var det kan finnas en rosa Fonda dress kvar! Sent vaknar jag Provade en i går på OM butiken men kudne inte bestämma mig och när jag var tillbaka efter jobbet igår var den slut så klart. Såg den på Ina o Sannibus och den är såå fin! Vilka butiker som inte släppt ännu kan tänkas få in den? Några fysiska butiker i Sthlm kanske också typ ETC och sådan där lite mer casualaffärer? Fler idéer?
    Sötnosen då! Vilken strlk vill du ha? Om jag så skall damsuga nätet skall jag hitta en åt dig!
  • isako
    Tindrisen03 skrev 2010-01-23 17:34:17 följande:
    Stl 2 Gud var gullig du är
    *dammsuger*

• isako
    Tindrisen03 skrev 2010-01-23 18:10:18 följande:
    Odd Molly butiken hade kvar 0 kvar i går i den rosa
    Skrutteruttan skrev 2010-01-23 18:06:08 följande:
    När du ändå dammsuger, vill du dammsuga efter en 0:a också? *ber med hundögon*
    Det finns INGEN butik som har fondan i rosa... oavsett strlk!!

Har hittat chalk tom i min strlk.. Men måste kolla med Anna på CD först för hon skulle kolla om hon hittade en till mig..

Men tjejer! Ring Anna på Country-Dreams på onsdag. Hon skulle ev få in ett lass till nämnligen..
  • isako
    Tindrisen03 skrev 2010-01-23 20:14:25 följande:
    Åh tack såg det. Blir lite väl dyr där bara. Får kolla med Unica, kan man boka där? Eller Country dreams om hon får fler
    Unica tar emot förbeställningar. Behöver ni hjälp med att skicka vet ej om de gör det?) så kan min mamma hjälpa till.
    Frusna flickan skrev 2010-01-23 20:43:08 följande:
    Ska du byta bort din eller ha två??
    Skall ha en till.. Minst I´m in löööve! Är ju ingen "gullig" tjej så även om den är söt, så är den inte sockersöt. vilket passar mig perfekt!
  • isako
    Tabby skrev 2010-01-23 21:46:12 följande:
    Har inte hittat den i rosa någonstan i st 0 så än så länge står jag emot.Så lite så...när jag går in i din blogg och kollar på dig och Fondan så börjar jag i huvudet nynna på låten....Isn´t she lovely....
    hihihi naaaw du är sötast i världen! {#lang_emotions_tongue_out}
    Känner mig faktiskt riktigt fin i den och.... Kvinnlig!!! Skall inte säga att jag inte gör det annars, men jag är ju liksom ..stor.. Alltså nu menar jag inte tjock eller så, men ni vet.. Lång .. Bastant iaf så gör den här att jag känner mig kvinnlig och vacker
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III