Skrutteruttan skrev 2009-12-05 12:56:51 följande:
Hej i tråden, måste bara fråga, jag har snöat in mig på en 4 continent x-stich (?), höstens kollektion, försöker lista ut det där med storlekarna. Jag har både 0 och 1 på mina kläder, jag har "normal" byst 75 B eller C beroende på hur mycket mjölk det är i dem . Skall jag ta 0 eller 1 om jag lyckas knipa en? Jag vill inte gärna att den skall vara jättestor nedtill och den är väl redan generöst tilltagen över rumpa och lår, eller? Stargirl: Jag vet ju att du har en, vilken storlek är det på din? Nu vet jag att du är mycket nättare än mig, men mest för att få en uppfattning..
Jag är en "normal" 4a och förutom boobisarna och "gedhänget" så är den generös i strlk enligt mig. Har du normala boobisar och inga problem med gedhänget så kör på 0an

Puffig Pingla skrev 2009-12-05 15:50:09 följande:
Hej och hå, Nu har jag varit och provat igenom pre-spring. Säger som alla andra - shit vad små de är. Samtliga plagg satt mer eller mindre ordentligt tight under bysten. Vad händer??? Kommer lägga ut bilder i bloggen i morgon bitti. Nu ska jag iväg på glöggparty.
Hörde det och det är ju verkligen suupertråkigt!! Och du som gått ner så mycket i vikt!!!