Inlägg från: Pyttisens mamma |Visa alla inlägg
  • Pyttisens mamma

Odd Molly - för oss inbitna del III

Morty skrev 2010-01-21 08:49:57 följande:
    Hihi...som sagt mååånga Fonda girls denna våren. Kommer säkert sitta jättefint på dig.
    får hoppas det, men risken finns att jag ser gravid ut med snörningen under bysten... Håller tummarna att den är bra!
  • Pyttisens mamma
    Nala skrev 2010-01-21 20:58:41 följande:
    Hej tjejerDen här tråden och alla bloggar är ju helt livsfarliga för min plånbok. Har äntligen gått ner rätt mycket i vikt så att jag kan shoppa lite fina kläder, har typ 8 års klädkonto att ta igen :)Nu har jag shoppat en almost black Parkas-jacka, en brun Voile short dress på Tradera på kort tid och idag råkade jag klicka hem en Fondadress i almost black. Nu får jag limma fast händerna på stolen ett bra tag framöver :)
    Jag har just fastnat här och redan klickat hem tre plagg på kort tid... :)
  • Pyttisens mamma
    Morty skrev 2010-01-22 10:47:23 följande:
    Fick precis sms avi om att mitt paket från CD kommit till mitt utlämningsställe.
    Undrar just när min kommer... Ska ha fest i helgen, men då ska jag inviga min voille short dress ordentligt!
  • Pyttisens mamma

Är det nån som vet var jag kan hitta en produktbild på alpaca mix long cardigan i chalk?

• Pyttisens mamma
    nick name skrev 2010-01-22 19:00:13 följande:
    Var är min Fonda????????????Grrrrrrrrrrrr.Alla verkar ha fått sin men min verkar dröja.Jag blir arg!
    jag har inte fått min heller, men jag tog faktura och det kanske tar lite längre tid då...
  • Pyttisens mamma

Nu ligger min fonda dress på ICA och väntar! :D

• Pyttisens mamma
    Mabimao skrev 2010-01-25 00:00:37 följande:
    hihi....I wish.....Nä, en almost black Fonda är på väg.Sedan har jag köpt en velour frill dress i brunt och en Deidre i royal.Vad skall jag säga. Jag är en sucker för bekväma kläder. Och jag kan använda dem på jobbet. Jag lägger hellre pengar på plagg jag använder ofta än på fest plagg som jag sällan har. (vet att en del tycker "mys-kläder" inte är värt så dyra pengar, och det kanske de inte är om man bara kan ha dem hemma....)
    Får man fråga var du har hittat deidres dress i royal nånstans??
  • Pyttisens mamma

Min fonda dress är nu hemma och provad :) Bild i bloggen om nån är nyfiken, gillar den solklart!!!

• Pyttisens mamma
    Morty skrev 2010-01-25 18:00:05 följande:
    Skrivit i bloggen men skriver här också. Jättefin på dig!
    Tack så mkt!
  • Pyttisens mamma
    Skrutteruttan skrev 2010-01-25 17:59:41 följande:
    Wieeee idag är jag GLAD!!! Min alpaca mix long cardigan i powder har ÄNTLIGEN hittat hem från BlueLawn. Den har legat på utlämningsstället sedan den 11 januari, men jag har INTE fått någon avi. Huvudsaken är att den är på plats. Jag har haft kontakt med Charlotte Göteborg som höll min Chrysalis wrap i dark cherry och nu är den betalad. Förhoppningsvis leverans imorgon! Underbara Tindrisen hittade en Fonda dress i pink till mig *tack sötisen*
    Härligt!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III