Inlägg från: Pyttisens mamma |Visa alla inlägg
  • Pyttisens mamma

Odd Molly - för oss inbitna del III

Vad är det för nåt jag har dragits in i... ;) Efter att jag blev så nöjd med fonda dressen och chansen dök upp på en velour hooded tunic i almost black på tradera slog jag till på den med nyss... Men nu får jag allt lägga band på mig ett tag!

• Pyttisens mamma
    Mabimao skrev 2010-01-25 22:20:27 följande:
    Var det du som köpte den? Jag hade allt span på den, men får hejda mitt velour beroende nu..... HiHi.....Men den är fiiin. Går ha som klänning. Kolla in söta Sanni-bus i sin! 4.bp.blogspot.com/_LoLJafHOb2o/S1m5qaNb8DI/AA...(hoppas det var ok Sanni? Men du är så fiiin i din!!!)
    Japp, det var jag... Den påminner ju om fonda dressen, och jag kände direkt när jag tog på mig den att den här gillar jag!!! Trots att jag inte har den typen av kläder sen förut. Men jag har bestämt mig för att ändra min tråkiga klädstil (typ jeans och tröja+kofta el liknande) och köpa sånt jag gillar som är lite roligare och framför allt mkt snyggare... :) Jobbar inom skolan, med yngre barn, så lite praktiskt måste det ändå vara, men det kan ju va fint för det!
  • Pyttisens mamma
    Minatre skrev 2010-01-25 22:40:35 följande:
    Grattis till ett bra köp! Den velour tunikan är så fin. Älskar min och använder den jätteofta.
    Tack! Jag tror att den kommer att gillas här med... :)
  • Pyttisens mamma
    smulan0 skrev 2010-01-27 21:06:34 följande:
    ser äkta ut men tror det är en av färgställningarna som det finns kopior på. Jag har min på mig idag, du kan se bilder i bloggen! Jag älskar den!
    Jättefin! Hur 17 kan man veta om det är en kopia då?
  • Pyttisens mamma
    smulan0 skrev 2010-01-27 21:29:36 följande:
    jag tycker att det ser ut som orginal. Har hört att de falska x-stitchen ska va riktigt usla i kvalitén. Jag hade skickat en fråga till säljaren och hört om det finns tags eller kvitto och var den är köpt. Sen hade jag bett att hon tar en bild på loggan på armen. Om du lägger upp bilden i bildtråden kan jag jämföra med min!
    ok! nu går ju auktionen ut i morron, så det är ju inte säkert att hon hinner svara, men jag kan ju göra ett försök :)
  • Pyttisens mamma

Nu har jag skickat en fråga till säljaren, får se om hon svarar i tid med bild så att du hinner se. Auktionen går ut vid 20 i morronkväll.

• Pyttisens mamma

Tack för inputen, Smulan0 och Frusna flickan, håller tummarna för att den är äkta! :)

• Pyttisens mamma
    Frusna flickan skrev 2010-01-27 21:52:31 följande:
    Brodyren
    Kikade in i bildtråden, finfin!!! :)
  • Pyttisens mamma
    Frusna flickan skrev 2010-01-27 21:54:17 följande:
    Jag tycker att det är bättre att få närbilder på hur den ser ut upptill, brodyren och det. Loggorna som är fejk är så himla bra gjorda så på bild kan det vara svårt att jämföra tycker jag.
    ok, ja vi får väl se vad hon svarar. Det var ju nån hyfsad närbild på brodyren i annonsen.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III