Inlägg från: Pyttisens mamma |Visa alla inlägg
  • Pyttisens mamma

Odd Molly - för oss inbitna del III

Åh så retligt, här har jag gått och väntat på min Everyday short cardigan i royal från CD, och så visar det sig att betalningen stoppades pga för lite pengar på kontot just när det skulle dras! :(
     Maken hade varit och handlat en ny skrivare då, och trodde vi hade mera på kontot. Jag som t o m hade fört över och allting... Typiskt! Nu har jag lagt in betalningen igen, och mailat till dem på CD att pengarna är på väg.

• Pyttisens mamma
    Morty skrev 2010-02-03 20:21:51 följande:
    Ja, förresten, frågade igår om någon som fått listan på icke betrodda på T m m skulle kunna inboxa den? Någon som fått den och skulle kunna inboxa vidare? Vet att man inte kan skicka till för många med exakt samma meddelande för då blir man tf avstängd men vi kanske kan vidarebefodra.
    och när du fått den kan du kanske skicka till mig... :)
  • Pyttisens mamma

Vab idag, så jag sitter hemma och myser i min velour hooded tunic... :)

• Pyttisens mamma
    Sue Ellen skrev 2010-02-04 13:50:38 följande:
    Hittade en supersnygg jeanskjol från Vila idag i stan, köpte den & tog den på mig direkt när jag kom hem. SÅ SKÖN!!Kan verkligen rekommendera denna kjol! Den kostade 349:- och det är lite strech i den. Jag kunde inte använda min OM-jeanskjol och lade ut den på Tradera för en tid sedan. Har jagat en mindre storlek ända sedan dess, men utan resultat. Vågar faktiskt säga att denna kjolen jag köpte idag är minst lika snygg!! Har lagt in bilder i galleriet om nån vill se.
    Jag vill gärna se, men jag kan inte se ditt galleri... :(
  • Pyttisens mamma
    Sue Ellen skrev 2010-02-04 13:58:28 följande:
    NU ska det funka! Eller...?
    snygg!
  • Pyttisens mamma
    Morty skrev 2010-02-04 15:41:40 följande:
    köpte lila och blåa.
    det blir fint!
  • Pyttisens mamma
    Sue Ellen skrev 2010-02-05 16:19:29 följande:
    Hallå hallå alla! Vill bara berätta att min top från Country Dreams kom idag i posten...! Bakgrund: Jag beställde en Fonda Dress och en 100gr frill top. Fondan satt som en smäck, topen var för stor. Jag skickade tillbaka topen (efter att ha pratat med Country-Dreams först) och sedan började min väntan. Jag skickade paketet den 25 januari. Sedan dess har jag mailat, mailat, mailat och ringt för att höra om min retur / byte kommit till dem. Idag ringde jag igen och undrade vart mitt byte tagit vägen, men då kunde de ej se att jag skickat in något. Fick tårar i ögonen. 800 pix kan man ha mycket skoj för, synd att posten slarvat bort det, tänkte jag. Men idag i posten kom...: en ny 100 gr frill top i rätt storlek. ?!?!?!?!?Haha, jaja, nu är allt löst i alla fall.
    Vad skönt att det löste sig!
  • Pyttisens mamma
    Flock skrev 2010-02-05 15:13:59 följande:
    Är inne och tjuvläser lite då och då.. Jag är inte så hemma i detta med Odd Molly så det känns ju inte som jag är till så mycket hjälp..Men vill gärna dela med mig av mitt första köp! Denna vann jag precis, SÅ GLAD!!!  www.tradera.com/Odd-Molly-Lovely-Knit-strl-1-...
    Jättefin!
  • Pyttisens mamma

Måste bara berätta vad maken sa igår... Jag är ju nyligen molly-frälst, och har den senaste månaden handlat typ 5 plagg. Mestadels av mina egna sparpengar men några har jag betalt halva och våra gemensamma pengar har betalt halva. Men han har gnällt lite och tyckt att det var dyra kläder, och jag har försvarat med att jag varit grymt trött på min tråkiga klädstil och trista kläder och vill göra en förändring i garderoben. I alla fall, igår kom han och sa att jag skulle glömma det han sagt innan, han höll med om att kläderna var jättefina, och att jag behövde den förändringen :)

• Pyttisens mamma
    Pokergirl skrev 2010-02-06 17:50:26 följande:
    Oj, här var det livat värre! Nu har jag mailat och inboxat listan, men jag orkar inte läsa tillbaka tjugo sidor i tråden. Ni som inte fått, inboxa mig så skickar jag listan.Och apropå kopior, vad tror ni om denna säljare? Jag var ju dum och tänkte inte på att kolla historiken innan jag la ett bud. www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    ingen aning, men lite märkligt dock tycker jag att hon har sålt så otroligt mkt, och i alla storlekar...
  • Pyttisens mamma

Efterlyser en fields of lace stl 0 el kanske 1 (de är rätt stora har jag fått för mig?), helst i chalk el powder. Nån som sett? Missade just en på tradera som blev alldeles för dyr för mig...

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III