Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del III

DansAnsan skrev 2009-11-25 18:26:26 följande:
    Upptäckte också idag att jag fått det där nyhetsbrevet.Jag var också inne o slösurfade på kvällen, beställde strumpor o stängde sen av datorn. Tänkte sen jag skulle tipsat här men maken tyckte datorn skulle vara avstängd:) Nästa kväll då jag satt vid datorn tipsade jag här.Det verkar som om CD är de första att rea lite, o Ajabaja då, men det klart, det är ju inte mycket rea 20 %........Anna.
    Jag brukar gå in bla där varje dag ifall något hänt. Nu hann jag inte göra det innan någon annan här varit där och sedan tipsat här. Rean fanns där innan brevet kom ut.
  • Frusna flickan
    Tindrisen03 skrev 2009-11-25 16:50:16 följande:
    Är den randig el rutig, lite svårt att se på bilderna?
    Den är randig och kanttyget på ärmarna och nertill har ränder i rutmönster - på den blå alltså. Tror jag
  • Frusna flickan
    smulan0 skrev 2009-11-25 18:44:46 följande:
    fick också min paket idag med samma innehåll + koftan i royal som jag ska ge i julklapp! Jättefint alltihopa!
    Vilken fin julklapp! Jag hade min royal på mig på utvecklingssamtalet på dagis förut direkt efter att jag hämtat ut den Så fin!!

Ursäkta att jag skrev dubbelinfo om duvetdress... hade inte läst hela tråden så jag såg ej att någon annan redan svarat.......
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-11-25 22:03:54 följande:
    GOd kväll tjejer!Länge sen jag var här nu. Fick idag hem Puppa silk Wrap från Tradera men pinsamt nog fattar jag inte hur man ska knyta den? Någon som kan komma med en bra förklaring?
    L'gg den i kors fram till och dra bak banden runt ryggen. Där ska de i en ögla och tillbaka fram och knytar. Dra till det rätt. Voila! (Åh varför sålde jag min??)
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-11-25 22:58:45 följande:
    Tack! Insåg precis att det var ngt liknande. Antar att min lilla byst ställer till det lite. Men men...den är ju galet fin! (tunikan alltså ) Samma mönster som på min Lovefirst tunic som jag gillade men aldrig använde då den var så kort. Denna modell är ju länge och passar mig  mkt bättre Ja, varför sålde du den??
    Ingen aning. Jag är alldeles för ombytlig. Säljer allt jag använt några gånger nästan.. Behåller bara några favoriter. Har problem med att synas i samma kläder om och om igen. Beror säker på något gammalt trauma eller en skada elelr något Eller att jag vill ha mer än plånboken tillåter. Den du har är superfin. Jag hade Puppa silk wraparound. Den i silk med broderade blommor i rader oavnför bysten och på ärmarna och sedan ett annat tyg nertill, under bysten i grönt/rosa. Jättefin. Minns ej riktigt namnet men jag tror det var så och det är så förvirrande när de heter samma nästan.

Vilken färg är det på din? Har bara sett den i grått live.
  • Frusna flickan
    Skrutteruttan skrev 2009-11-26 07:39:37 följande:
    God morgon Tänkte bara berätta att när jag var på Gangstar-party igårkväll så hade säljaren en x-stich continent (hmmm, jag kan inte hela namnet eftersom jag inte äger en sådan). Hon var superfin i den! mörkblå med skarprosa band under bysten (kan vara höstens). Jag förstår nu vad ni menar om att ha liten eller stor byst. Jag kan tänka mig att det blir besvärligt att klämma i stor byst i den...om man däremot har mer bakdel kan jag tänka mig att den passar utmärkt. Fin var den i alla fall!!!Hoppas på leverans från Country dreams idag, beställde i tisdagskväll, då borde det kunna komma idag!!! Ni andra i tråden som betsällde fick väl väldigt snabbt, eller?
    Ja det gick i raketfart från CD. Hoppas du får paket idag.. Ja jag älskar x-stitchen men tycker att de älder modellerna sitter bäst. Jag får in bysten i stl 3 OCH döljer min stora bak rätt bra
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-11-26 06:32:08 följande:
    Jag är iofs likadan. Har ett par Mollysar som jag funderar på om de får ge vika för något annat. Vet inte om jag sett den du menar/hade.Min tunika är i chalk Jag ska slänga in en bild så småningom.
    Ja gör det!!! Bild på min gamla i bildis.. Man ser tyvärr inte nederdelen - jag lutade mig mot en stol på fotot men du kanske ändå vet.. Blir osäker på namnet nu, om jag verkligen minns rätt. Någon som vet?
  • Frusna flickan
    Morty skrev 2009-11-26 08:53:10 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-11-26 08:34:35 följande: Kanon fin!!!!
    Tack rara
  • Frusna flickan
    Tabby skrev 2009-11-26 12:06:04 följande:
    Måste fråga, är föregående års sleewefarmers mer töjbara på bredden? Vet att t e x Bina kunde ha sina som benvärmare, men när jag provade med årets fick jag inte ens dem över foten, så det blev inget köp.
    Nej jag provade det en gång men de var jättetrånga så man förstör dem nästan, De är liksom svåra att få över foten tycker jag.
  • Frusna flickan
    MammatillO skrev 2009-11-26 20:59:58 följande:
    Här kommer en väldigt OT fråga ,Hur mycket ligger en 3.a på i eran kommun ( hyresrätt) har hittat en hyreslägenhet 3.a på 140kv i ett villaområde som ligger på 4500:- /månaden men då ingår ju inte el osv men billigaste ändå då jag sett 3 or som ligger på 70-80 kv som ligger på det priset i månaden .
    Ja i min värld låter det helt gaaaalet billigt. Här i Gbg är det dyrt, inte lika som Sthlm men nästan. 140 kvm för 4500 kr är under hälften vad jag betalar för min bostad per kvadratmeter. När det gäller hyresrätter skiljer det inte så hemskt mycket i pris heller, brukar kosta nästan samma i mindre städer (vet ej var du bor..) Men huspriserna varierar väldigt. Är det en villalägenhet i privatbostad?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III