-
Åh vad bra! Men gud vad de fläskar på med priset på fifiluxe... Helt galet för livealot USD 329!!!!!!isako skrev 2009-11-26 22:18:07 följande:Har en delwww.midnightfarm.net/index.phpwww.aqui-nobhill.com/designer/Odd+Mollydeepfling.com/oddmolly/www.fifiluxe.com/brands/Odd-Molly.htmlwww.shopgreenapple.com/index.php?main_page=in...www.perriberri.com/SearchResult.aspx?KeyWords...www.shoprobertson.com/index.php?main_page=ind...www.fittsandcompany.com/Shop_Odd_Molly.php Kram
-
Så tönkte jag också. Att det måste vara något fel med så var .com på slutet och då tänkte jag att den var amerikansk. Men den kan ju vara australiensisk för det.. Ingen aning. Tyckte bara att det lät så svinigt dyrt.malinoski skrev 2009-11-26 22:47:14 följande:Frusna flickan skrev 2009-11-26 22:30:17 följande: Men är inte Fifiluxe en australiensisk shop? Har inte kollat in den på ett tag, men har för mig att det var så.I sådana fall är det ju australiensiska dollar.. :)
-
Åh vad sugen jag blev på velourkläningen - igen... Fatatr inte varför jag säljer allt. Hade de haft den svarta kvar hade jag tagit den även om jag inte är någon svart tjej. Royal är ju inte riktigt min färg tyvärr.. Det räcker med koftan i den färgen. Tack för tips! Ser någon en blå trea hojta förresten. Velour frill dresstunic alltsåMrsFreckles skrev 2009-11-27 13:24:09 följande:OM rea har: www.delilahfashion.com/brand-Odd-Molly.aspx?g...
Trevlig helg alla. Ska på maskerad ikväll oh festa hårt för en gångs skull, barnvakt till imorgon em osv.. Det var nog hundra år sedan sist. Trevlig helg alla! -
Jag älskar rosa. Tycker den är jättefin!
-
När det gäller x-stitchen är det ju som någorn skrev många färger som kopierats. Dock ännu inte höstens nya vad jag vet heller och heller inte från äldre kollektioner. Den rosa med grått från i våras har jag sett många kopior på...
Koftorna skulle jag aldrig drömma om att hänga. De ligger fint vikta i byrån för att hålla sig fina så länge som möjligt.
Jag vill också ha en sidesaddle dress!
Jag har nu bestämt mig för ett enda plagg från pre spring och det blir duvet rose tunic (men gud, hette den så..?) Kortärmad i rött med rosor och fjäril fram. Hoppas på släppet nu. Just den hade ju sålt slut direkt på t ex deepfling som hade pre order. Jag undrar hur den är i stl? Ingen som hört något?
Ha en fin mollydag!
-
De fick nog en anmälan redan efter som de tog bort möjligheten till pre order ganska snabbt.Stargirl skrev 2009-12-02 11:16:53 följande:Odd Molly tillåter ingen pre order på deras produkter. Det är tydligen strikta regler på det. Så jag skulle anmäla det till OM faktiskt.
-
Har hunter och de är normala till små i stl tycker jag. Inte små på men lite små att få på. Har oftast 38 och de sitter som gjutna. Dock är mina lite trånga för min vad och sitter inte sp snyggt på mig tyvärr just därför.
-
Jag kör med bruna primeboots som jag älskar. Har haft dem i två år nu och de är mig lika kära fortfarande. Passar toppen till klänningar eller tajta jeans och härliga tunikor.Sylt skrev 2009-12-03 16:01:43 följande:Tjena tjejer!Ni som har koll. Jag letar efter bruna mc boots - givetvis för att matcha mina mollysar med :DHar kollat brandos, vagabond, laredoute, nelly... fler tips?Jag reagerade också över snorkig personal i lilla Mathilde-butiken. I den stora butiken kändes de lite väl "på" och säljsugna, men hellre det.
-
Du vet säkert redan hur de ser ut men jag skickar en länk till en blogg där de bruna kan ses. Så fina tycker jag. Scrolla ner lite...... http://gabriellahennings.blogg.se/category/shopping.htmlSylt skrev 2009-12-03 16:01:43 följande:Tjena tjejer!Ni som har koll. Jag letar efter bruna mc boots - givetvis för att matcha mina mollysar med :DHar kollat brandos, vagabond, laredoute, nelly... fler tips?Jag reagerade också över snorkig personal i lilla Mathilde-butiken. I den stora butiken kändes de lite väl "på" och säljsugna, men hellre det.
-
Åh vad fina bilder och supersöt bebis! Hur var de olika tunikorna i stl i jämförelse med andra plagg från tidigare kollektioner?smulan0 skrev 2009-12-03 16:26:28 följande:nu har jag lagt in fem bilder i mitt bildgalleri, vet inte om ni kan se dom? Lite blandade plagg... (tips även på hur man passar en 6 mån medan man provar kläder... bara att hitta lämplig korg i affären)