• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Frusna flickan
    DansAnsan skrev 2009-11-25 18:26:26 följande:
    Upptäckte också idag att jag fått det där nyhetsbrevet.Jag var också inne o slösurfade på kvällen, beställde strumpor o stängde sen av datorn. Tänkte sen jag skulle tipsat här men maken tyckte datorn skulle vara avstängd:) Nästa kväll då jag satt vid datorn tipsade jag här.Det verkar som om CD är de första att rea lite, o Ajabaja då, men det klart, det är ju inte mycket rea 20 %........Anna.
    Jag brukar gå in bla där varje dag ifall något hänt. Nu hann jag inte göra det innan någon annan här varit där och sedan tipsat här. Rean fanns där innan brevet kom ut.
  • Frusna flickan
    Tindrisen03 skrev 2009-11-25 16:50:16 följande:
    Är den randig el rutig, lite svårt att se på bilderna?
    Den är randig och kanttyget på ärmarna och nertill har ränder i rutmönster - på den blå alltså. Tror jag
  • Frusna flickan
    smulan0 skrev 2009-11-25 18:44:46 följande:
    fick också min paket idag med samma innehåll + koftan i royal som jag ska ge i julklapp! Jättefint alltihopa!
    Vilken fin julklapp! Jag hade min royal på mig på utvecklingssamtalet på dagis förut direkt efter att jag hämtat ut den Så fin!!

Ursäkta att jag skrev dubbelinfo om duvetdress... hade inte läst hela tråden så jag såg ej att någon annan redan svarat.......
  • joline ellen oliwia
    Mabimao skrev 2009-11-24 22:00:06 följande:
    joline ellen oliwia skrev 2009-11-24 21:53:14 följande:
    Med Que? menade jag att jag inte förstod inlägget.Var?, vart? & vad?. Förstod inte vad du skrev.Kanske korkad på grund av alla utlägg plus vaccin idag............
    Hehe, va?
    :P :P :P
  • isako

Töser. Visst var det ngn här som sökte efter en T88 dress i chocolate?
    Har hittat i strlk 0, 1 och 2. I USA dock, men det är ju nästan bra för dollarn är låg...

Ingen som vet ngt om en spoiler tank i 4 i chocolate?

• NewYorker
    isako skrev 2009-11-25 20:36:55 följande:
    Töser. Visst var det ngn här som sökte efter en T88 dress i chocolate?Har hittat i strlk 0, 1 och 2. I USA dock, men det är ju nästan bra för dollarn är låg... Ingen som vet ngt om en spoiler tank i 4 i chocolate?
    Har du några bra tips på sajter i USA? Det lönar sig ju att handla därifrån nu, om man slipper tull ... och det har jag gjort hittills.

De enda jag känner till är deepfling.com och Fitts & Company. Tar som sagt gärna emot tips på fler!

Tack på förhand!
  • Mabimao

30% på long socks idag!
    Marengs.......

• jojoa75
    isako skrev 2009-11-25 20:36:55 följande:
    Töser. Visst var det ngn här som sökte efter en T88 dress i chocolate?Har hittat i strlk 0, 1 och 2. I USA dock, men det är ju nästan bra för dollarn är låg... Ingen som vet ngt om en spoiler tank i 4 i chocolate?
    såg en chocolate spoilerdress på idyllinteriör, där står ju inte vilka strl de har, men maila dom o kolla!
  • Duntoffla

GOd kväll tjejer!

Länge sen jag var här nu. Fick idag hem Puppa silk Wrap från Tradera men pinsamt nog fattar jag inte hur man ska knyta den? Någon som kan komma med en bra förklaring?

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-11-25 22:00:28 följande:
    såg en chocolate spoilerdress på idyllinteriör, där står ju inte vilka strl de har, men maila dom o kolla!
    menade tank ...
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III