Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

Kan ngn testa att skriva en kommentar i min blogg. Ngt krånglar och jag vet inte om det funkar.

www.minmolly.se

behöver inte skriva ngt bara ett tecken på att den funkar.

THANX!!

• Stargirl
    isako skrev 2009-12-16 19:55:17 följande:
    Har testat o funkar klockren
    Hey thanx....jag gjorde ngt galet med inställningarna och kunde inte testa själv.
  • Stargirl
    smulan0 skrev 2009-12-18 16:50:25 följande:
    börjar bli lite trött på all sponsring av mina favo-molly-bloggare! Känns som det börjar bli en reklamblogg där allt som nämns i bloggen är sponsrade saker, jag tappar allt förtroende! Någon annan som börjar känna så?Stort tack till er som bloggar utan att tjäna pengar på det och ständigt nämna en massa företag vid namn, er följer jag nu ännu mer!
    Jag är ju ingen storbloggare....men får heller inget sponsrat av ngn alls. Så du kan med gott samvete läsa min
  • Stargirl
    Skrutteruttan skrev 2009-12-20 13:20:14 följande:
    En fråga, släpps delar av vårkollektionen redan i januari? När brukar sommarkollektionen släppas?
    Våren börjar släppas i Januari. Sommaren i April.
  • Stargirl

Bilder på Duvet blouse l/s i bloggen. Jag älskar denna blus! Kan verkligen rekomendera för er som inte har ngn byst som jag (jag vet ju bara hur den sitter på mig) mycket klädsam och skön att bära samt långa ärmar så den är även skön att ha under en jacka.

• Stargirl
    Frusna flickan skrev 2009-12-21 10:00:07 följande:
    Du är verkligen superfin i den! Den rödrutiga är ju hur söt som helst.
    Jag är jätte nöjd med den! Sällan man verkligen trivs i ett plagg.
  • Stargirl
    50% rabatt på ALLT stickat och alla ytterkläder hos min lokala butik i Åkersberga. Det jag såg fanns var följande.

Vinröda lovelky knit i alla stol i ull
    Almost black lovely knit i ull i alla stl utom 1
    Bruna tenfold knit i större stl
    Beige tenfold knit i bomull i stl 3 och 4
    Turkosa lovely knit i bomull i stl 3 och 4
    Rosa lovely knit i bomull i alla stl
    Grå lovely knit i ull i alla stl utom 1
    Alpacka kofta i grått och rosa

Ytterjackor i rött och grönt

tel nr 540 20 100

Rabatten gäller ENDAST idag!
  • Stargirl
    Stargirl skrev 2009-12-21 15:11:15 följande:
    50% rabatt på ALLT stickat och alla ytterkläder hos min lokala butik i Åkersberga. Det jag såg fanns var följande.Vinröda lovelky knit i alla stol i ullAlmost black lovely knit i ull i alla stl utom 1Bruna tenfold knit i större stlBeige tenfold knit i bomull i stl 3 och 4Turkosa lovely knit i bomull i stl 3 och 4Rosa lovely knit i bomull i alla stlGrå lovely knit i ull i alla stl utom 1Alpacka kofta i grått och rosaYtterjackor i rött och grönttel nr 540 20 100Rabatten gäller ENDAST idag!
    Jag kan hämta och skicka om de inte vill göra det. Skriv i bloggen isåfall.
  • Stargirl
    Frusna flickan skrev 2009-12-22 10:16:58 följande:
    Åh vad knäckt jag är att jag inte såg detta igår em... De skickar också! F-n F-n jag som ville ha två stycken koftor *ledsen................Jag menar, hur lätt är det att få tag på en beige tenfold i bomull tex? Man ska verkligen läsa här flera gången om dagen. Tack för fint tips annars!
    Testa att ringa dem och fråga....om du kan få rabatten även idag. Man kan alltid fråga. Jag kan tänka mig att de vill bli av med bomullskoftorna iaf.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III