• Tabby

Odd Molly - för oss inbitna del III

brawny skrev 2009-12-28 20:02:48 följande:
    Hmm, jag var på Mathilde i PK-huset idag. Det fanns massor av royal, dock kollade jag inte på dem. Men ring och fråga! Vet att det var ngn annan som ringde idag om en jacka som de gick med på att skicka.
    Har någon nummret? Var det 50 % på de oxå?
  • Tabby
    brawny skrev 2009-12-28 20:33:25 följande:
    Kommer inte ihåg hur mkt rean var... Numret är 08-20 73 80
    TACK
  • Tabby
    brawny skrev 2009-12-28 20:33:25 följande:
    Kommer inte ihåg hur mkt rean var... Numret är 08-20 73 80
    TACK
  • Tabby

Frusna flickan skrev 2009-12-28 22:17:35 följande:

nej 599 ordinarie för alla strumpor i den affären.
    Oj, vad billigt ord.pris det var på dem.
  • Tabby
    Samshoppar gärna (vi hade ju så trevligt!) - hör av dig om du ska lägga en order!!! Eller kanske härwww.delilahfashion.com/Fast där är ju frakten inte så dyr ...By the way ... jag tänkte ta en reashoppigtur till WINK och Mathildes imorgon ...tror ni det är jätteurplockat eller värt mödan?!
    Kan inte du se efter åt mig om de har royal long mix cardigan st 0 + pris för den?
  • Tabby
    Vad fanns? Eller har du skrivit det redan, förslåt isåfall?!)Ps. Har någon sett coolwool cardigan i grått någonstans, i storlek 3?!Pss. WINK ligger i Sturegallerian, en riktigt, riktigt bra OM-shop! Det ligger runt hörnet från OMs egen butik och har ibland bannemej bättre utbud är dem! Har fyndat där många gånger!
    Ja, tack om det ligger på 50 % eller så för jag har hört att de tar ca 150 kr i frakt.....
  • Tabby
    alias skrev 2009-12-30 20:35:04 följande:
    Förresten, Mathildes lägger INTE undan. Om de skickar och vad det isåfall kostar vet jag inte! Härligt! Grattis!
    Tack snälla du för rapporten .

Ni får gärna hojta till när Matilde sänker till 50 %. Får se om de har kvar i st 0 av koftan då.
  • Tabby
    alias skrev 2009-12-30 22:30:23 följande:
    Det var 30% rea på allt utom prespring. Jag vet inte vad de tar för att skicka, bor ju i stan ...Mathildes på Biblioteksgatan hade de flesta storlekar - utom 3, vilket var vad jag letade efter.7 januari kl 8:00 slår visst Humlegårdsgatan upp sina readörrar, då är jag där!
    Vad brukar de rea med? 30 eller 50 %?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III