Är sååå besviken på min 40-årspresent
Är sååå besviken på min 40-årspresent! min mamma och jag gick o kollade efter en klocka som jag skulle få och efter att ha tittat i sex affärer hittar jag en som är jättefin men som är för dyr eftersom min mamma har mkt dålig ekonomi (2000 kr) men även en rätt fin för 1000 som det fick bli. Vid inköpet kände jag mig nöjd men inte jättenöjd. Min mamma såg väl det på mig o sade flera gånger, vill du verkligen ha klockan?, ska vi inte titta i fler affärer en annan helg? Jag tyckte det kändes jobbigt att boka upp en till helg för att gå runt med henne så jag sa nej då. Dessutom var ju klocka fin... Nu i helgen fick jag klocka OCH 500 kr! Tänk om jag fått veta i tid att det bara skulle fattas 500 kr för den finaste klockan - då hade jag gladeligen lagt till de pengarna själv! Tycker nu att klockan ser billig ut och är inte skön att ha på sig. Tyvärr kan jag inte byta klocka eftersom armbandet är indraget. Känner mig så ledsen! Har inte sagt nåt till mamma - vad skulle det tjäna till?! Det kommer bara kännas sååå jobbigt när hon frågar om jag använder klockan osv... Funderar faktiskt på att sälja den för det känns som ett slöseri att den bara kommer att ligga o skräpa. Skulle man få några hundralappar för den så kanske det känns något bättre. Vad kan man få för den på Blocket/Tradera tro?!