Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping! Del: 6

thelifesaviour skrev 2009-11-13 16:11:11 följande:
    Jag med! Äntligen ska jag få ha julgran! Mina tidigare ettor har inte riktigt haft plats för det.
    wohoooo ULEGJAAAAAAAN.... ska med ha, en äkta en, stor som ett hus o med massa pynt..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-11-13 19:54:39 följande:
    Som sig bör. Med levande ljus!
    nja brännskadorna undviker jag i år, får bli elektrioniska dårå..
    JePaLuLi skrev 2009-11-13 20:22:01 följande:
    Jag fick ett brev där jag välkomnades till lärarprogrammet på universitetet så nu ska man bli student igen då efter två års frånvaro Spännande och läskigt! Bara det löser sig med förskola för lilleman också, men Patrik sa att han får jobba kvällar annars. Fast då lär vi väl aldrig ses knappt... Men men, det är bara för en kort stund och det leder till att vi får det bättre allihop så det är väl bara att bita ihop!
    sant, så gjorde ju jag o daniel när wille va liten, han jobbade dag o jag kväll o natt, sågs i dörren o lämnade rapport ungefär, inte kul men det fungerar ett tag. o leder det som sagt till att man får det bättre i slutet är det värt det. Vi kommer ju göra så nu med nu när jag börjat jobba igen oxå..
  • Firstandhappy

julen kommer för övrigt att firas här hemma med barnen, min mormor, moster, hennes sambo o deras son (dvs min kusin)
    middag, kalle fjanka är ett måste o massa paket, sen blir det mamma som vanligt dagen efter o fira med resten av stora familjen *suck*

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-11-13 12:25:33 följande:
    tjöt tjöt Grymt kul det är att flyttpacka när kroppen säger nej helatiden Ja har inte äns lite ro till att sitta still men ja så gott som måste
    imörat kommer flytt-tanten o guuuben o bär kartonger... spännande värre o se lägenheten nu när allt e nytt o fiiiint...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-11-13 23:08:01 följande:
    Här firar vi julen hemma (precis som förra året) å familjen kommer till oss, vi hjälps åt med maten å JAG pyntar granen För oss är det självklart att det är här det ska firas å resten håller med, det är vi som har barn så det är vi som slipper fara omkring Tomte blir det nog ingen iår, grodan e ju ändå för liten för att fatta. Eller hon skulle nog gilla att mysa upp sig i skägget lite på Merr tomte För er som bor i lambo kan ja erbjuda min man så slipper era karar springa ut å köpa tidningen mycket roligare om alla i familjen är hemma när tomten kommer å så kan man ställa upp för varandra... Neppellihepp nu har ja packat klart för ikväll, stänga av datorn å packa ner den me sen soooova. tack Ewa för barnpassningen förut
    you are werry werry welkomme (hahaha skrattar åt min egen swengelska) bara underbart att få ha en liten Matilda här ett par timmar, vi hade så skoj så..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-11-13 22:52:24 följande:
    En julgran är ingen julgran utan levande ljus, inte för mig. :) Det har vi i princip alltid haft, en jul hade vi elektroniska, inte alls lika bra jul det inte. Jag är julfascist av hög kaliber :D Smärtar mig att fira i stan med Linus familj i år, men det är bara att bita ihop..
    hahahaha ska man vara, blir nog lite levande ljus under en stund kanske med barnen under vakande öga, wille e ju super o aktar sig för allt sånt o vill bara blåsa ut dom o mogglan kommer ju bara ligga på golvet i sin tomtedräkt o se tjock ut..
  • Firstandhappy

nä nu är det dags för mig att hitta till sängen ibland alla leksaker o pryttlar som ligger överallt, imorgon ska lilla fru T's med makes saker flyttas o snäll som man är har man erbjudit sig...

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-11-16 10:50:49 följande:
    mm, frågan är vad man skall få de pengarna ifrån. 330 kr är rätt mycket när man bara har bb att leva på framöver. fp tar slut i december.
    skiljer inte så jättemycket i pris mellan de olika, men däremot utbudet av träning!
  • Firstandhappy

jag har fortfarande 15 dagar för wille kvar! och sen en jävla mass lägstanivå, kan va bra att ha till sen nån gång!
    Wohoo nu vart det fullt på träningschemat igen!! *gilla*

• Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-17 19:26:06 följande:

www.aftonbladet.se/nyheter/article6140179.ab Fy fan rent ut sagt! Blir så illamående och illa berörd och fly förbannad när jag läser om sånt här
    usch, ska inte läsa sånt där, blir bara så förbannad.. och jag som bannar mig själv för att jag inte städat på 2 dagar..
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6