-
KOSSA o inte har du sagt nåt...hahahahahFru T skrev 2009-12-09 18:03:40 följande:Det visste ja redan att du skulle få -
näää låter inge skoj...Indratvillingmamma skrev 2009-12-09 16:56:38 följande:Eller så köper du sånt som "går åt" typ en burk fin marmelad om man nu äter sånt, eller liknande. En hembakt limpa, eller ett "presentkort" på något du ska göra typ putsa fönster eller nåt om du tycker sånt är roligt. Jag brukade få presentkort på att städa hamsterburen av min syrra när jag var liten och hade en hamster. -
Ja många av oss här inne är privata vänner o umgås med varandra för att vi vill det o tycker om varandra, vi vill stötta varandra i bra o dåliga stunder utan att trycka ner och klandra, vi tycker alla olika och har förståelse för det och behöver inte försvara oss själva inför varandra eller andra..
och för den delen, ska alla barn vara hemma för hosta så får jag nog åka o hämta hem Wille omgående då han med hostat väldigt mycket sista veckorna sen han va sjuk sist, kan ju ta bort alla hostande barn från dagis o stänga ner under vintern istället..
Att ett barn blir jätteslött av hostandet och inte kan gå på förskolan behöver inte innebära att andra barn blir så.. föräldrar känner sina barn bäst själva och vet vad de klarar..
och som Becca säger, hennes barn är inte SJUKA, de HOSTAR, biiiig differens -
mig med mig med.... hemsk Linda wannabee är jag...Fru T skrev 2009-12-10 14:23:16 följande:Ja misstänkte det moooaahhahaha gottar mig i andras hämskheter!
I dont need to be a wannabee cause its me the wannabees wanna be -
tar o slänger mig lite försiktigt i väggen, jobbigt om jag skadar mig när jag e på jobbet... ska vi ta vin o singstar på fre eller lördag??
-
Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-10 14:41:35 följande:
Jag är såå sjukt sugen på pizza, tänkte om jag och Leo skulle äta det ikväll. Men eftersom jag inte kan ta mig nånstans att köpa det så tänkte jag köra på hemkörning, men ser det dumt ut om man bara beställer en sak för hemkörning (Leo äter alltid från min pizza)?nej då, klart du kan beställa hem en, skulle jag göra om jag vart i din sits... -
klart det är jobbigt, du får muta mennen med att daniel ska bjuda med honom på bio o se Avatar sen nä den går... jag vill ha vin....Fru T skrev 2009-12-10 14:43:07 följande:Tedde jobbar krogen fredag å ja har stallet lördag morgon så lördag blir bäst för ja har sätt till att ja inte har stallet på söndag morgon Dock lät inte min man så road över att vi skulle roa oss å grabbarna skulle sitta här me barnen... det lät väääldigt jobbigt -
Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-10 14:46:36 följande:
Åh, vad roligt det lät! Kan vi inte här i tråden, ha en partykväll nångång inte allt för långt fram? Skulle vara skojär du ledig är du välkommen... inget jättestort, blir som sagt bara lite vin o singstar, ingen utgång eller så.. -
daniel sa igår när vi väntade på vår bio att han ville se den Avatar men jag bara sneglade på honom o sa att då får du ta med en annan date, han bara log o sa att Tedde ville minsann seden, ja men då kan ju ni mysa med varandra då tyckte jag o han bara log o sa jaaaa...Fru T skrev 2009-12-10 14:50:52 följande:Jag SKA ha vin, han ha inge å säga till om haha ja men bio e bra muta! Finns ju massa filmer han vill se som ja inte är ett dugg intresserad av... -
du e för långsam...
becka du kan komma en stund, tippa i dig lite vin o sjunga en sång med oss så får du gå hem o mysa sen, behöver du efer en vecka av ensamstående...
hmmm?? vart hittar vi fler skivor då, jag har bara 2 hemma...