Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping! Del: 6

Tingelingstar skrev 2009-12-14 09:43:48 följande:
    Hur är en flick- resp pojkmamma? Har inte fått kläm på vad jag är
    jag är tydligen en "typisk pojkmamma" en ligt andra, själv vet jag inte heller, men jag är absolut inte flickig av mig som person, jag sjåpar inte med barnen o "tycka massa synd om", jag gillar fart o action hela tiden o trillar man o slår sig ska man upp fort som attans o skaka av sig...jag föredrar hellre åka cykel o sparka boll än att sitta o leka på golvet (nog för att man gör allt med båda könen ändå)..

tror det där med pojk/flick-mamma är lite förlegat från den tiden då man uppfostrade pojkar att leka med bilar och flickor till att ta hand om barn..
  • Firstandhappy

sen kan jag lägga till att jag känner skillnad på att vilja ha en flicka och kan tänka mig en flicka..

OM jag skulle skaffa ett till barn, vill jag ha en flicka?? Njaeeee vet inte, spelar ingen roll faktiskt.
    Kan jag tänka mig en flicka?? Självklart, annars är det ju ingen ide att jag skaffar en till eftersom chansen är 50/50 att det kommer ut en..

skaffar jag ett barn men kan inte tänka mig att få en pojke till så ska jag ju inte skaffa fler..

jag har flickor runt mig ändå som jag kan köpa puttenutt till och flicka av mig med...

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-12-14 10:04:29 följande:
    Haha, då är jag också en pojkmamma. Stackars Stina. ;D Men ja, jag tror också det är förlegat sedan den tiden man med självklarthet uppfostrade i blått och rosa..
    mmm precis, att pojkar skulle bli män o kvinnor skulle ligga o sära..
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 10:05:02 följande:

Mmm..sitter nu hemma ensam och dricker jumust, glögg och äter lussebullar samtidigt som jag pluggar och lyssnar på julmusik
    kommer om 2 min o gör sällskap, vill med ha lusselulle...

ja täääänk på stackars stinafina spenat som inte får massa gullelulledulle när hon slår aj aj i lilla tossingen... o fyyy hemska mamma o inte sjåpa runt henne...

(hur fan stavas sjåpa??)
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-12-14 10:05:42 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 10:05:02 följande: Mysigt!!
    Sanna min mysamys, jag har din mössa här...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-12-14 10:10:03 följande:
    Jippi! Min mössa! :D Vi ska väl dejta något i veckan hoppas jag? Saknar min Ewa!
    Hoppas jag verkligen, du hade glömt den nånstans så nån gav den till mig så jag skulle ge den till dig (någon var nog Linda) Sakna min Sanna med, mest i helaste världen..
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 10:10:04 följande:
    Haha, det hade du så gärna fått göra om jag inte hade behövt plugga hela dagen Men från och med imorgon har jag jullov!!
    Lugnt, sitter här med mitt kaffe o världens bästaste o goaste o kanske rent av dom fulaste pepparkakorna jag nånsin sett (Ewa&Willebak)
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-12-14 10:17:52 följande:
    Någon var Linda, för det var där jag glömde den när vi hetsade iväg med skrikstina. :D
    Ahhh du ser, minne som en sten... men den är här iallafall, hade tänkt svänga förbi igår när jag lämnade av syster vid tåget men då glömde jag..
  • Firstandhappy

Sanna??? är du duktig på photoshop, skulle behöva ha hjälp!!

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-12-14 10:30:57 följande:
    Det kan du få! Kanske inte på en gång, för vi ska snart väg, men ikväll kan jag hjälpa!
    det är lugnt, vi har ett par dagar på oss...
  • Firstandhappy

hahahaha ja jag fick ju verklige 2 olika förlossningar, första på 3 dygn o 8 timmars krystvärkar o nästa på 13 minuter med 3 krystvärkar!

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6