Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping! Del: 6

Fru T skrev 2009-12-11 13:50:44 följande:
    Da tar med mig min box, förhoppningsvis dricker ja inte upp den men ja tycker att fri tillgång är bra då slipper ja bli putt när det ja tagit med mig är slut för nu kommmer det ju inte ta slut
    Det är ju bra
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    JePaLuLi skrev 2009-12-11 19:08:33 följande:
    Saga fyller också ett år snart, men man får ju fortsätta om man vill. Det är ju inte så att bara för att man passerat ettårsdagen så får man inte vara med. Men de flyttar ju båda två nu och ska även börja på dagis, precis som Linus så därför faller det sig ju naturligt att man inte är med längre. Vi var mer än välkomna på torsdag och då ska vi så klart dit, vi ska nog dit även på onsdag.Lucas och Linus var tomtenissar idag och gjorde succé där inne
    Vi gick på Babyöppet på våran ÖF tills Vincent var nästan 15 månader fast det var upp till 12 månader De gillade oss så skarpt och det var ömsesidigt så vi fick fortsätta.

Åh, måste bara få berätta!! Min älskade sambo är redan hemma, han överraskades oss alla och kom hem redan för en timme sen! Han skulle ha kommit 20.30 annars. Alla blev överlyckliga
    Barnen fick presenter och jag fick ett par superfina örhängen {#lang_emotions_heart}

JePaLuLi skrev 2009-12-11 19:54:50 följande:
    Ja men exakt, det är ju inte så att de låter folk sluta tvärt. Det säger ju sig självt.Vill man gå så får man. Vi fick gå hur länge vi ville med Lucas, men han hade inget utbyte av det efter ett tag så då hittade vi på andra saker istället. Åh vad mysigt!Patrik är på julbord ikväll och jag saknar honom som en tok. Vi är inte vana att vara ifrån varandra. På gott och ont
    De här 4 nätterna är det längsta som vi har varit ifrån varandra nånsin, inte ens när vi bodde i olika städer så var vi ifrån varandra så här länge, så det har varit sjukt jobbigt.

Jag håller stenhårt på Erik Avgudar hans röst!

Fru T skrev 2009-12-11 20:55:54 följande:
    ja me ja me ja me han e grym!
    Det är han verkligen, får ju gåshud när han sjunger The show must go on!

Jag tycker att Erik är allt annat än ytlig och dryg, men det är ju jag det Jag tycker han är charmig.

dinana skrev 2009-12-11 21:40:51 följande:
    Tycker också mycket bättre om Calle. Erik ser ju verkligen ut som en överklassunge och nej, han har ingen br sångröst i mina öron. Sen ser han ju ut som värsta anorexifallet.. inget man vill att ens barn skall ha som idol direkt....
    Haha och här hemma sitter vi jämt och irriterar oss på Calles utseende och att han måste klippa sig. Tänk vad olika det kan vara
    Firstandhappy skrev 2009-12-11 22:00:03 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-11 21:45:49 följande: hahaha o hade jag vart singel hade jag slickat upp den mannen o satt på honom direkt... olika jajjemensan...
    Haha
    Firstandhappy skrev 2009-12-11 21:59:09 följande:
    en mamma här som gråtit som en tok på willes luciatåg idag, sötaste ungen ever hade jag, satt längst fram i sin för stora tomtemössa o klappade tankten o vinkade till alla, gud va jag grät av lycka...vårat alldeles egna första luciatåg...3 flaskor vin o cider ligger på kylning hemma, bakade en smarrig kaka med... syster o jag är på topp o mannen beredd med barnen att fly fältet imorgon...Tid??? finns på mobilen, känner för att vara lite soc med la familia..
    Gud så sött

Ja, vilken tid tycker ni imorgon..jag kan när som helst.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6