Vi från Linköping! Del: 6
Bra skrivet Fru T. Jag fattar inte heller varför det ska bli sånt tjafs jämt. Det finns ju fler som gnäller här inne..
Bra skrivet Fru T. Jag fattar inte heller varför det ska bli sånt tjafs jämt. Det finns ju fler som gnäller här inne..
Förstod för övrigt att nåt sånt skulle komma upp på FB, men kan inte kolla det själv..
Präktig är jag då inte och duktig vet i 17 heller, men det jag vet är att jag är den bästa mamman som finns till MINA barn iaf.
Jag trodde bara att denna tråd var till för att skriva i, både vid glada tillfällen och jobbiga tillfällen. Vi är ju trots allt vänner här (några av oss iaf) och då kan det ibland kännas skönt att få skriva av sig lite när man har det jobbigt och kanske inte har så många att vända sig till.
Dessutom Familjetrollet, så är kanske inte du den heller som ska prata om att tycka synd om sig själv. Jag tycker att du gör det ganska duktigt själv när du ofta berättar om alla problem ni har och att ni fick flytta och att dina barn blir utsatta. Jag har aldrig nånsin sagt ett ont ord om det till dig då.
Jag är såå sjukt sugen på pizza, tänkte om jag och Leo skulle äta det ikväll. Men eftersom jag inte kan ta mig nånstans att köpa det så tänkte jag köra på hemkörning, men ser det dumt ut om man bara beställer en sak för hemkörning (Leo äter alltid från min pizza)?