Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

Vi från Linköping! Del: 6

kan inte ha bärsal då jag har en ryggskada...

använder semper droppar och funkar inte heller

thelifesaviour skrev 2009-12-11 09:31:51 följande:
    Playmate, Stina har också varit en magknipstjej, vet hur jobbigt det är. Sempers magdroppar kan jag rekommendera, använda med minifom. Sen bärsjal i grodposition, hjälper jättebra mot gaser. Skruva åt nappflaskan hårt, så rinner det långsammare. MAM funkade inte för Stina, hon vill bara ha apotekets egna, med hårt åtskruvad dinapp, då går det långsamt och bra..
  • playmate86

vi får hoppas att han blir bättre av den nya maten det får tiden utvisa annars har vi provat allt som finns att prova nu så....

tack för alla råd och tips ni är guld värda allihoppa

• playmate86

god morgon god morgon är du också uppe med tuppen. här har man varit vaken sen fem med världens piggaste son.... blir inget sovande föräns i natt igen full fart hela dagen. hur är det med alicia och med magen

Mor85 skrev 2009-12-13 07:18:40 följande:
    Hej o välkommen hit Vi går på babysim på simsalabim men våran dotter o de är kanon
  • playmate86

tänkte kolla med er som har gett eller ger minifom droppar hur många droppar har ni gett som max???

på flaskan står det 10 droppar före varje måltid
    bvc sa att vi kunde öka till 15 droppar före varje måltid
    men har läst på andra trådar här på fl att en del ger upp mot 35 droppar före varje måltid. är det verkligen bra för barnets mage och så blir lite förvirrad...

• playmate86

Leos och Vincents mamma --- tänkte kolla om du ville ses på avslutningen i morgon för moa skolan jag ska dit med lille vincent hela min klass slutar då men inte jag *snyft* kommer den barnvagnen som är i bild galleriet med mig är där runt 08,50

• playmate86

okej men jag är vid kyrkan den tiden väntar utanför eller precis innanför om ni vill ses

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-16 21:42:26 följande:

Jag ska möta Marayha vid badhuset typ..vi är väl där tio i nio.
  • playmate86

okej men då ses vi där då i morgon omkring 08,50
    nu ska jag mysa med familjen

Marayah skrev 2009-12-16 22:38:22 följande:
    Lär nog inte vara nå problem och hitta dig. Tror inte det är så många som har barnvagn med sig. Jag hakar bara på typ, för ja vet inte vart stället ligger. :-P
  • playmate86

vad kostar en sådan till att göra avtryck med och vart finner jag denna????

dinana skrev 2009-12-18 00:37:17 följande:
    Vi köpte sånt där fotavtrycks grej på bokaffären.. men det var knappt vi fick plats med fot och handavtrycken... vi hade gjort sån med molly när hon var en månad.. och tänkte ha likadan till Leonard, men kom på det lite sent.. så händerna fick knappt plats på den lilla plattan... han var då tre månader.... missade tyvärr detta på babysången, för att jag låg hemma sjuk. Typiskt...Nej nästa gång så vill jag vara med.... om det nu blir någon nästa gång... men får ta och be dem klämma in en gång i vår så vi också får chansen.
  • playmate86

vad kan det kosta på ett ungeför mellan tummen och pekfingret

Firstandhappy skrev 2009-12-18 00:47:33 följande:
    finns på de flesta lekafförer o bokhandlare, priset varierar en del
  • playmate86

kommer inte våga vara bland så mycket folk som på öppnaförskolan med tanke på influensor och shit som härjar i luften och lillen är ju bara 6 veckor,,,

Tingelingstar skrev 2009-12-18 00:59:09 följande:
    Har också funderat på att göra avtryck..... Ska titta efter såna när vi åker till Ikano i morgon. Idag var vi på öppen förskola för första gången. Det var jätte trevliga pedagoger där och stället var mycket trevligare än jag trodde så det lär bli fler besök framöver.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6