Vi från Linköping! Del: 6
kan inte ha bärsal då jag har en ryggskada...
använder semper droppar och funkar inte heller
kan inte ha bärsal då jag har en ryggskada...
använder semper droppar och funkar inte heller
vi får hoppas att han blir bättre av den nya maten det får tiden utvisa annars har vi provat allt som finns att prova nu så....
tack för alla råd och tips ni är guld värda allihoppa
god morgon god morgon är du också uppe med tuppen. här har man varit vaken sen fem med världens piggaste son.... blir inget sovande föräns i natt igen full fart hela dagen. hur är det med alicia och med magen
tänkte kolla med er som har gett eller ger minifom droppar hur många droppar har ni gett som max???
på flaskan står det 10 droppar före varje måltid
bvc sa att vi kunde öka till 15 droppar före varje måltid
men har läst på andra trådar här på fl att en del ger upp mot 35 droppar före varje måltid. är det verkligen bra för barnets mage och så blir lite förvirrad...
Leos och Vincents mamma --- tänkte kolla om du ville ses på avslutningen i morgon för moa skolan jag ska dit med lille vincent hela min klass slutar då men inte jag *snyft* kommer den barnvagnen som är i bild galleriet med mig är där runt 08,50
okej men jag är vid kyrkan den tiden väntar utanför eller precis innanför om ni vill ses
Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-16 21:42:26 följande:
okej men då ses vi där då i morgon omkring 08,50
nu ska jag mysa med familjen
vad kostar en sådan till att göra avtryck med och vart finner jag denna????
vad kan det kosta på ett ungeför mellan tummen och pekfingret
kommer inte våga vara bland så mycket folk som på öppnaförskolan med tanke på influensor och shit som härjar i luften och lillen är ju bara 6 veckor,,,