Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

Vi från Linköping! Del: 6

suck och stön jag blir så trött på fb. först var det bh färg som gick och nu detta

Hej!
    Färg-lek, omgång 2
    Eftersom BH-färgsleken spred sig så bra kör vi en omgång till. Den här gången skriver vi hur långt vårt hår på huvudet är i antal cm, bara antalet (cm) i status fältet och inget annat! Skicka detta vidare till alla tjejer/kvinnor ..INGA MÄN!!
    Skicka vidare !!
  • playmate86
    dinana skrev 2010-01-06 21:29:01 följande:
    haha.. underbart!
    blir tokig på det där... så jag kontrar med att skicka det vidre till mina kill kompisar och dom till sina...
  • playmate86
    Fru T skrev 2010-01-06 21:56:29 följande:
    Tänkte kolla vad ni tror, ja ska ju läsa på 75% i vår och får ju då bara ut motsvarande från csn Visst kan ja då ta ut resterande 25% i föräldrapenning?!
    nej när du har csn får du inte ha föräldra penning samtidigt för då tar csn tillbaka sina pengar och du får inga ifrån dem

jag fick hoppa av skolan för attt vara mamma ledig för jag fick inte från csn eftersom jag hade föräldra penning
  • playmate86
    Fru T skrev 2010-01-06 22:08:26 följande:
    men det gäller väll bara om man får heltidsersättning från dom, ja kommer ju bara få för 75%
    nje överhuvudtaget sa dem till mig man fick välja csn eller föräldra penning men inte båda
  • playmate86

jag fick höra det från csn när jag prata med dem när vincent blev född för jag ville läsa färdigt mina 4 veckor men fick inte om jag ville ha föräldra penning inte äns när jag bara skulle läsa 25%

men som med alla myndigheter i detta konstiga samhälle olika svar från olika personer man talar med på de olika kontoren

• playmate86
    Fru T skrev 2010-01-06 23:39:19 följande:
    hihi även om ja ska läsa hemma så känns det lite pirrigt att börja skolan igen! ska nog gå å köpa mig ett fiint rosa glittrigt block nån dag så ja har nåt fint att skriva i :P
    hihi jag kände samma sak fast jag gick dock iklass...
  • playmate86

vad har folket gjort idag då???

själv har jag och vincent varit på stan och ätit lunch med maria och hennes lille fille... kanon trevligt. sen sprang vi på diana och cicci  och sen åkte jag hem då jag frös och kl var mycket vincent skulle ha mat och vi skulle hinna handla innan

• playmate86
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-09 10:10:39 följande:
    Här ska vi åka till Norrköping idag och hem till min mamma, sambon ska installera en ny dator åt henne och sen ska vi bara umgås En tripp till Candyland får det oxå bli när vi ändå är i Norrköping Måste ju kolla in det stället.
    jag har varit p candyland det är ett totalt misslyckande inget bra alls
  • playmate86

händer hos folket då.. en annan har tandvärkoch vågar inte gå till dum dum dum dum tandläkare

imorgon ska vi till jönköping och äta middag på resturang...

• playmate86

någon som vet en bra psykolog man kan prata med om sin tandläkar rädsla som kan se till att man blir sövd

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6