Vi från Linköping! Del: 6
sist jag såg leonard var när fika på galleria leo tror leonard var fyra månader ca...
sist jag såg leonard var när fika på galleria leo tror leonard var fyra månader ca...
är det någon här inne som är bekant med klädmärket molo
okej jag har två ody´s hemma med det märket och ja de är inte riktigt min stil direkt. den ena är blå med blåa stjärnor och oranga kanter och den andra är svart och orange randig. funderar på att sälja dem men vet inte vad de kan vara värda aldrig varit använda
okej de är i stl 62 och 68. har frågat i den tråden men får inget svar tyvärr
gott nytt år på er alla.... och alla era barn
då tar jag oskulden på detta året då....
ETT RIKTIGT GÅTT NYTT ÅR MINA VÄNNER. HOPPAS ÅR 2010 KOMMER GE ER MÅNGA GLADA ÖVERRASKNINGAR, ÄVENTYR OCH UTMANINGAR.
suttit här nu en 45 minuter och läst ikapp allt från i går morse... har inte fört allas version men om någon önskat livet ur någons barn är detta verkligen inte okej...
förstår inte vad som hänt med den här tråden överväger att åter igen starta en anna tråd där folk kan börja om från början igen och slippa allt JÄVLA skitsnack...
här är en tråd jag starta i decmber ni som vill komma ditt och inte tjafsa välkommna annars sitter jag och pratar med mig själv där
www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49081479.html
kommer ihåg när jag börja i den här tråden kände mig totalt utstött och ingen prata med mig inte gnällde jag för det vänta bara ett tag sen kom jag tillbaka till tråden igen och gjorde nytt försök och förklara hur jag kände mig och hur jag uppfattade saker utan att gå till angrep och nu 'är jag en del av tråden känns det som