-
Vad kulFru T skrev 2009-11-23 19:10:34 följande:det låter lite lockande
Hoppas att det är några fler som tycker det.
-
Ja, samma här! Det blir ju mycket tyngre oxå när man har en stol som väger lite.Fru T skrev 2009-11-23 20:17:22 följande:ja bär nog hällre på ungen fram å tebax te bilen den korta tiden den inte kan gå själv än att släpa i å ur stolen varje gång -
Vincent somnar nästan alltid när vi åker bil, men då får man ju väcka honom, fast å andra sidan så vaknar han nästan alltid ändå när bilen stannar
Leo somnar oxå väldigt ofta i bilen och det gör ju barn oavsett ålder.
-
Mina barn är födda 10 respektive 7 dagar för tidigt, men klart man räknar från den dagen de föddes!
-
SkojFirstandhappy skrev 2009-11-24 15:42:29 följande:imorgon blir det att åka o shoppa julklappar till barnen med mormor... skoj skoj...
Jag o sambon ska oxå shoppa alla julklappar till barnen imorgon. Min mamma kommer hit och är barnvakt så länge.
-
Åh, vad kulFirstandhappy skrev 2009-11-24 21:20:45 följande:jag är gärna på jul-middag grejjen i år igen appråpå inget..
Kanske kan få ihop några iaf
-
Ingen aning vart julmiddagen ska vara eftersom det är typ bara du, jag, Ewa och Fru T som har svarat. Men vad tycker ni som har svarat då? Är väl dags att bestämma nåt snart, då det inte är så jättemånga veckor kvar. Vi kan ha det här hemma hos oss om ni vill, men då får ni räkna med att resten av familjen är hemma oxå, men de kan hålla till på övervåningenFamiljetrollet skrev 2009-11-25 09:03:30 följande:gör gärna en lista på vart julmiddag ska varahur blev det med ullared?rann det ut i sanden helt?här hade man hoppats på bra väder idag när vi ska hämta nya soffgruppen.hoppas det slutar regna till kvällen.här ska jag ta och städa lite så tiden går
Vi har tyvärr inte så många här istan som de kan fly till under tiden.
Jag tar HELST en helg (har massor med plugg just nu som jag sitter med på kvällarna oxå), men jag är väldigt flexibel så vill ni andra en vardagkväll så går det oxå bra
-
Usch vilken kaos dag detta har varit! Var i skolan på föreläsning 8-12, sen hem direkt för att hämta Leo från dagis som jag var tvungen att åka till vc med, han har gjort nåt med sin stortånagel så han hade jätteont och det var jätteinfekterat, stackaren har så ont så han kan inte ens gå
Vi fick antibiotika mot det. Dessutom mår han inte alls bra och har feber (troligtvis pga infektionen), sen åkte vi hem och hämtade Vincent på dagis en timme försent för det tog sån tid på vc. Sen hann vi knappt hem så kom min mamma och sambo. Min mamma skulle vara barnvakt så jag och sambon åkte ner på stan och shoppade alla julklappar till barnen så nu är det iaf avklarat, skönt!
Sen åkte vi hem och nattade barnen en timme försent, medans jag nattade Leo så nattade sambon Vincent, Vincent har börjat att hosta så mycket igen så han spydde ner hela våran säng så det bara var att byta.
Nu är det typ första gången på hela dagen som jag sitter ner ordentligt och tar det lugnt och nu är det strax dags att sova, vilket jag behöver!
-
Ja, dundersuck! Jag hoppas verkligen att barnen är friska och allt flyter på bra om två veckor när sambon ska vara i stockholm på utbildning måndag-fredag. För annars kommer jag att gråta och vet inte vad jag gör, har massor i skolan den veckan oxå så jag måste vara i skolan alla dagar utom måndag. Ber till Gud!Firstandhappy skrev 2009-11-25 22:13:19 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-25 21:25:06 följande: suck säger man då... här är wille lite "dålig" ingen feber men hostar o nyser o kan inte sova.. -
Men om Molly är sjuk kan hon ju inte gå på dagis, oavsett hur mycket man har att göra.dinana skrev 2009-11-25 23:44:29 följande:hoppas detsamma. sambon sticker på söndag och är borta en hel vecka. hoppas verkligen att barnen hinenr bli friska så jag kan ha M på dagis som vanligt så jag slipper å gå hemma. I morgon får hon allt gå tillbaka till dagis för jag har så mycket att göra imorgon att jag knappt kan hålla ordning på allt. Får ta å skriva ner allt för att inte missa nått