• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-15 20:58:35 följande:
    Amen jisses.. Så tråkigt var väl inte klippet så ni somna.....
    Nej då, men Tobias hade inte lagt sig ännu. Måste alltid slå igen locket för annars är han där och knappar på datorn :-/.

Ska kika nu.....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-15 20:58:35 följande:
    Amen jisses.. Så tråkigt var väl inte klippet så ni somna.....
    Att det kan vara så¨roligt att åka pulka
  • mona83

Leah åkte pulka tidigt i höstas redan.... Hon åkte pulka på blött gräs efter Elvis....
    Nu när det finns snö lär det väll blir mera av det. Tyckte hon var skit skoj i höstas. Visserligen så blir hon inte så mkt motvikt när han drar....

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-15 21:10:35 följande:
    Min polare och hennes skola ska dansa till denna låt

Ett inlägg som jag tänkte, herre gud människa....

Allt skulle ju vara som det ALLTID varit Det sa ju Mj i This is it att han ville....

MsMjfan21 (1 dag sedan)
    Svara wasn't this the choreography from the this is it movie when he was doing this song ??

Jag prsonligen tror inte att den var från This is it för den fanns redan....
  • mona83
    mona83 skrev 2009-12-15 21:21:13 följande:
    Ett inlägg som jag tänkte, herre gud människa....Allt skulle ju vara som det ALLTID varit Det sa ju Mj i This is it att han ville.... MsMjfan21 (1 dag sedan) Svara wasn't this the choreography from the this is it movie when he was doing this song ?? Jag prsonligen tror inte att den var från This is it för den fanns redan....
    Men den är med där...

Visst är det en snutt från låten History med i They don´t care about us?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-15 21:27:27 följande:
    Ja det är det tror jag.. Det är väl det där med flaggan då dem sjunger i kör?
    Jo precis den jag menar
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-15 21:26:49 följande:
    nej det är inte från This is it. Den dansen fanns ju redan innan This Is it
    Jo den var ju det....
  • mona83

Ogabinne, nu har iaf Jermaine varit online på twitter. Men det har inte hänt nått på sidan...

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael