• mona83

All we want for Christmas is Michael

Åh ja... Dave vann .
    Verkligen så rätt vinnare.

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-15 23:03:41 följande:
    Ja det var mkt han ville berätta för världen. Dryga jäklar.Jag ska vara duktig o knoppa i tid ikväll också, så kanske det blir ytterligare en morgon utan stress. Legat o kollat på Bridget Jones dagbok. Natti natti på er!
    Ne inte ett dugg :-/
  • mona83

Nu har inte jag ont i halsen längre, men känns lite retig och lite hostig.... Fan Bevvan du kanske hade rätt ändå....

Tobias däremot hostar inget alls, men jag hör inte längre om han har ont i halsen. Hört honom nu i så många dagar. Däremot är han fortfarande snorig. Får ringa dagis och höra.

• mona83

Jag har beslutsångest
    The perfekt man på 3an eller House of wax på 6an?

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-16 21:17:13 följande:
    The perfekt man är riktigt bra.. Jag har den =) Har iofs aldrig sett House of wax.
    Jag har sett The perfekt man tidigare, men jag har oxå sett House of wax förut oxå....House of wax är en skräckis...
    Nåra ungdomar bestmmer sig för att kampa och sen försvinner en efter en, ellerja dom skulle väl bara övernatta i nån skogsglänta. Sen så försvinner dom en efter en, bara 2 kvar som upptäcker att deras kompisar blivity till waxdockor levande...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-16 21:20:50 följande:
    House of wax är grym Paris Hilton är jue med Näh nu säger jag godnatt!
    Jopp jag såg det, tror det är den gamla filmen av House of wax jag har sett....

go natt
  • mona83

Äsch det blir House of wax. Skulle haft nått att äta till, man blir liksom mindre rädd då

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-16 21:30:23 följande:
    haha.. du får ta något
    Har inget att äta som jag är sugen på.... Längtar till barnbidraget så det slipper eka när man ska öppna kyl och frys
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-16 21:35:38 följande:
    Ohh my god, Chad Michael Murray från One Tree Hill är med :O I house of wax.. Men vet inte om jag vill titta på denna. Den verkar inte så rolig och titta på när man ska sova sen :O
    Och det är?
    Minns att jag tyckte den var scary när jag såg den förra gången, första gången jag såg den då. Men nu kasnke den inte blir det eftersom jag sett den en ggr....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael