• mona83

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-12-14 20:04:40 följande:
    Jag fixar det billigt, har sett hur man kastrerar en hingst.Du får för halva priset av vad det kostar att göra det hos vetten
    Eller rättare sagt jag var med och höll i hästens huvud bla...
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-14 20:05:51 följande:
    Okej.. Det är väl skönt? Har han skickat fler sms? eller har han slutat?
    Han skickade nått nån gång. Men jag minns inte vad det stod. Eller jo... nu kom jag på. Han skulle övernatta här i stan för han skulle lossa virke hos woody. Är på min sida av stan.
    Jag vart livrädd när han kom så nära mig helt plöstligt och ville knalla hit och träffa mig.
    Men jag sa att det var inte så nära och att det tog tid att gå... Verkligen hittade på en massa... Ville ju inte ha hit honom.

Sen dess inget alls, mer än att jag berättat att min bil är paj. Så då har han inte hört av sig för han vet ju att jag ändå inte kommer så långt utan den...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-14 20:07:16 följande:
    Wei... Var det en vacker syn?
    Inte så farligt faktkist..... Lite blodigvt var det ju iofs
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-14 20:14:20 följande:
    han kanske har insett att han inte har någon chans. haha
    Jag hoppas det iaf...
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-14 20:27:56 följande:
    *host* *host *host*Att man hostar är ett tecken på att man börjar bli frisk, men jag vete tusan...
    Vem säger det?
    Tobias och Leah har hostat lite men inte beror det på att vi håller på att friskna till för vi har ju precis blivit förkylda
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-14 20:32:46 följande:
    När förkylningen nästan helt har gått bort så blir man i de flesta fall väldigt hostig, sån där torrhosta som bara retar en massa.Men man hostar ju även när man är sjuk dock inte lika mkt som senare
    Okej... Det har jag aldrig tänkt på om det stämmer faktkist...
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-14 20:45:57 följande:
    "Now throw your hands up, for the next three minutes is about the lovers. Baby stand up, if you're singel and you're looking for a lover!"Hur mycket älskar vi inte Whitney Houstons nya album? Vilka här inne gillar henne??
    Not me...
  • mona83

Jag vill inte vara förkyld längre....
    Så länge sen man var det sist så jag hade glömt bort hur det kändes att vara förkyld...

• mona83
    Bevabus skrev 2009-12-14 20:37:53 följande:
    Inte jag heller förrän min danslärare sa det till mig för nåt år sen
    Då måste jag ju komma ihåg det och se om vi börjar hosta massor när vi börjar bli bättre. Vilket blir lagom till jul....
  • mona83

På tal om jul, min första jul hos banens farmor och farfar. Tror jag var höggrad med Tobias.
    Vi alla gick in till grannen lämnade adventsstaken brinnande på matsals bordet. Ingen tänkte mer på den.
    Så säger barnens yngsta farbror efter ett tag, det brinner.... Ingen reagerar.
    Han säger igen, det brinner... Barnens farfar nej det brinner inte....
    Så säger han igen det brinner.... Barnens farfar kollar och rusar iväg.
    Man såg lågorna i glaset på deras dörr till matsalen.
    Han tog och slängde ut adventsstaken i snön....

Att det ska ta sån tid innan det kopplar ibland

Lika när jag vaknade av ett pang mitt i natten när jag bodde hemma ännu.
    Jävla katter och ha ner blommorna, jag orkar fan inte byr mig. Blomman får ligga tills i morron, så jag la mig ner igen.
    Så hör jag hur det skvalar i rummet....
    Ne så där låter ingen blomma som ramlat i golvet...
    Tänder lampan och sätter mig upp. Akvariet stod som en fontän....
    Man var uppe ur sängen på nolltid då... Jag vart lite så här att jag trodde att det skulle räcka med att hålla igen glaset först
    Sen springer jag och väcker mamma och pappa som bara säger att jag drömmer och ska gå och lägga mig igen...
    Men när dom fattade att jag menade allvar så vart det fart på dom :_D

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael