• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-12-18 17:28:05 följande:
    Vad hittar ni på ikväll?Här står klippa håret, färga håret, äta godis på schemat.
    Vi har varit och sprungit i affärer hela dagen och sen vart det tacos hemma hos mamma så det vart alldelses försent i säng för kidsen....
    Sitter och hoppas på sovmorron därför
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-18 19:45:44 följande:
    Nu är vi hemma. Åkte tills vägerskan o kidsens kussar efter dagis. Pysslat lite. Sen raka spåret hem till mina päron o käka middag. Jag åt massa spenat Nu är man hemma i kylan igen...O nu har vi jullov. Helvetet börjar igen 11.e Jan
    Jullov här med, men det har vi ju haft hela veckan iofs
    Vi börjar oxå den 11 jan.
    Kom på att 11 jan är jag på åland så då blir dte nån annans problem att lämna och hämta
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-18 23:36:57 följande:
    Jag har inte hört nån annan låt med honom än vinnarlåten, så han kan ha låtit skit på alla andra, vad vet jag hahaMen på den här tycker jag han är grym...den där långa, höga tonen han tar emot slutet...jag säger bara wow! Finns inte en chans att jag hade kunnat göra samma sak.Låten är rätt bra också. Typisk Idol-låt dock, tyvärr.
    Den låten som gjorde att jag absolut inte kunde gilla honom var hans, jag tror, det var Beat it. Jag tyckte han förstörde hela låten :-/.
    En av dom första framträdande som dom gjorde i final....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-18 23:48:15 följande:
    De har overaller från Maxi. Blev budgetvarianten detta året. Vi hade deras overaller förra året också, samma modell men annan färg, och dom var KANON! Blev aldrig blöta och trots en hel vinters användande såg de nya ut när jag plockade fram dom för o sälja dom i höstas. Så när de hade erbjudande på årets för 199 kronor slog jag till direkt. Men något måste de ha gjort för de är dyngsura overallerna varje dag jag hämtar från dagis. Idag har vi lössnö och inte kramsnö/slask eller regn så idag var de torra. Men ska köra en impregnering av dom så borde de funka sen. Värmen håller de jättebra, och trots mycket rumpåkning i torra backar ser de än så länge nya ut.
    Dom har jag faktikst inte testat....

Tobias bävernylonsoverall kostade 100 kr på öb för 3 år sedan. Fattar inte riktigt att han kunde ha den i vinter med. Men nästa vinter kan han iaf inte ha den.
    Ser ut som när jag köpte den....
  • mona83

Var och klippte Tobias hår i dag, samma frissa som sist. Dom spelade lite Mj den här gången oxå .

Baresso har öppnat en ny salong i nya köpcentrumet oxå, det är frissan vi går och klipper oss hos. Gick förbi den nya salongen och dom hade en jätte fin Mj tavla med tre olika bilder på Mj på. Ovanför stod det en liten häslning till Mj som dom skrivit ut på datorn och satt precis vid ingången

• mona83
    Bevabus skrev 2009-12-18 23:53:43 följande:
    Okej, kanske kollar in det nån gång, eller kanske bäst att låta bli?
    Nja kolla in det om du har lust.
    Kanske bara jag som tyckte det var dåligt
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-19 09:42:20 följande:
    Jaaaaa!! Beat it hörde jag med den snubben. Mina stackars öron.
    Det var ju bra det, då var det inte fel på mina öron ändå iaf inte från början
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-19 09:32:03 följande:
    -22 GAH!!   9 inne. GAAH! Daddio o son är o handlar. Baka står på schemat. Men -22 ... GAH!! OCH.. Year One! Kassaste film ever. Vi stängde av  o sov.. Bah!
    Usch det är inte så skönt :-/
  • mona83

Sovmorron här till halv 10, men så kom ungarna i säng efter 22 igår....
    Hatar dom kvällar då det blir sent. Är ju så skönt när dom lagt sig och man har hela kvällen för sig själv....

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-19 10:26:54 följande:
    Visst är det! Det är ju då ens egen dag börjar, när barnens dag tar slut.
    Vart dessvärre sent i kväll med, Tobias har precis lagt sig....
    Varit och gjort julgodis med mormor, kokat knäck, gjort ischoklad och kokat hemgjord kola. Så har vi även smakat på det
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael