• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-19 22:38:27 följande:
    försök att få din bror att ifrågasätta varför han får träffa sin son så lite
    Han har en diagnos och det är inte så lätt för honom att göra såna saker utan att man puchar på, men kan oxå bli motsatt effekt av det hela. Att han blir förbannad...
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-19 22:46:45 följande:
    oki.. vad synd :(
    ja det är lite synd faktkist.
    Minns i slutet innan det vart lvu och man försökte pusha brorsan när dte vart lite galet med sonen, då bara fräste han av en istället för att ta till sig hjälpen han fick.
    Hände tom att han bara lämnade över sonen till nån, flippade ur och bara stod och skrek och vart skickad upp på sitt rum tills han lugnat ner sig igen...
    Han tänker inte riktigt som oss, men det har med hans handikapp att göra...

Tobias bryter alltid ihop när det blir så, han klarar inte av när två människor höjer rösten eller att en står och skriker.
    Är så ganska ofta hemma hos mamma mellan varven pga min störda lilla syster, men det är en annan historia. Men jag funderar väldigt ofta då över varför jag går dit när jag vet att hon kommer stå och skrika på mamma för att hon inte får som hon vill.
    Lider så med Tobias när han är så lessen att han skakar för att dom skriker på varandra. Händer vid enstaka tillgfällen att Leah oxå blir rädd då, men hon klarar av det mkt bättre....

Förut så räckte det med att man skrattade högt eller busade så bröt Tobias ihop. Men nu klarar han av den biten iaf...
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-19 23:12:41 följande:
    oki.. Ja det är hemskt när barn reagerade så som dem gör. Nej nu ska jag stänga ner och kolla på sista delen av Ruch Hour 3.. =)Så gonatt
    Go natt
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-19 23:24:48 följande:
    Jag är här ska titta på new moon nu, på nätet
    Jaha ja....
  • mona83

Jag kom på idag att nu är det precis på dagen 4 veckor kvar tills Tobias blir 4 år. Vart har åren tagit vägen?

• mona83

I natt blir det sent. Såg att dom skulle visa på kanal 8 om tsunamin i Thiland.

Var en kompis till min kusin som dog då, flickan gick i mellanstadiet tror jag.
    Hennes föräldrar har tydligen varit med i en dokumentär och berättat om det.
    Men jag tror inte det är med i den här som 8an ska visa

• mona83

Så länge var det uppeghåll från allt snöande....

Har snöat hela dagen fram tills runt kl 21, då vi gick hem från mamma. Nu snöar det igen.....

Man kasnke ska börja hamstra konserver, ska det forsätta snöa så här lär man väll snart inte komma utaför dörren för allt snö

• mona83
    mona83 skrev 2009-12-19 23:41:09 följande:
    I natt blir det sent. Såg att dom skulle visa på kanal 8 om tsunamin i Thiland.Var en kompis till min kusin som dog då, flickan gick i mellanstadiet tror jag. Hennes föräldrar har tydligen varit med i en dokumentär och berättat om det.Men jag tror inte det är med i den här som 8an ska visa
    Äsch då, trodde det skulle vara en dokumentär och inte en serie. Det är jag inte intresserad av....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael