Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Det blev ingen kyrka för mig idag det blev för lite personal kvar så jag fick lov att stanna. Men det blev okej ändå det blev mycket lerplaskande och tröstanden med en envis liten ettåring istället

Nu när jag kom hem så såg jag att min TRUE BLOOD DVD FIRST SEASON har kommit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES! Ska kolla igenom så mycket jag kan innan jag drar till Dansverkstan på genrep

• Bevabus

Såhär står det i beskrivningen bakpå DVD:n

"...den vrålsexiga Tara, Sookies lojala bästis..."

Haha! Jag tycker inte Tara är ful, men varför beskriver de henne som vrålsexig när hon inte alls porträtteras så i serien??

• Bevabus

Meh! Va dum du är som blir sjuk igen, det var väl inge smart. Krya

BooBoo skrev 2009-12-08 11:40:28 följande:
    Godmorgon!Jag har blitt sjuk.. IGEN! Skjut mig nån..Puma mår iaf MKT bättre. Hostmedicien gjorde verkligen susen.. Damen är glad o har fått sig en flarra välling. Underbart!
  • Bevabus

Det är bara att trycka på knapparna

Brooke skrev 2009-12-08 15:58:59 följande:
    Är inte så lätt alltid att skriva..
  • Bevabus

Duktig Ogabinne

Ogabinne skrev 2009-12-08 16:06:41 följande:
    hsdjsdksdfksd,skshshksdfma
  • Bevabus

Ja visst är det sämst när det inte blir som man tänkte, men dröm på du

Ogabinne skrev 2009-12-08 16:08:51 följande:
    Jag sitter och dagdrömmer mig bort, kollar bilder från hyreshuset min mamma har planer på att köpa... då kommer vi få ena lägenheten... o den är så fin... o perfekt... o jag vet var möblerna ska stå, hur det ska se ut, allt har jag planerat.Precis så man INTE ska göra eftersom det inte är något säkert ännu, hon har bara funderat, o jag har redan flyttat in ungefär... så får man världens besvikelse när det inte blir av.. men jag kaaaan inte låta bli!
  • Bevabus

Va kul!

Ogabinne skrev 2009-12-08 16:16:58 följande:
    Ja, jag har i 2 år letat efter en ny lägenhet. Den vi har är sååå mysig, men den är för liten. En 2,5'a på 59 kvadrat med 2 barn blir rätt trångt. Barnen delar sovrum och jag har min säng i ena änden av vardagsrummet. Den nya är en trea, eller egentligen fyra för den har ett litet extrarum också. Plus att den är jättefräsh!! På 2 år har jag inte hittat ngn alls som känns i min smak, så kom denna som är helt perfekt. Vill ha vill ha vill ha!! Ska tjata på mamma ikväll. Snacka om det ultimata, att ha sin mamma som hyresvärd!
  • Bevabus

När vissa scener i True Blood bara är dialoger i Sverige, så har de lagt till lite musik i bakgrunden på de amerikanska scenerna! Det är ju samma scener men jag retar mig lite på att man oftast gör annan musik i bakgrunden på vissa program...så gör dem på the hills också....

• Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-08 17:44:40 följande:
    Näh fan inge smart alls.. Har sån öronvärk. Väntar bara på att öra ska explodera
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael