• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-23 20:01:52 följande:
    Kört sopbil har jag med gjort. Första kvinnliga sopgubben här
    Wooo Coolt!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 20:02:24 följande:
    åh det är ju bäst när killar ser ut så dom är ju liksom inte snuskiga, det är bara en cool stil
    Ja! Men elle hur
    Nu ser man mest han i sin jävla jobbuniform eller en blå jobboverall som han går omkrng med här hemma då han pular..
    Skönt med lite jullov snart
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-23 20:06:26 följande:
    Ja men tusan, det där tänkte jag jag inte på när jag såg den. Klart som tusan han måste ha använt sig av delar från Gullivers resor
    Helt klart   Gulliver är tokbra. Såg HELA filmen som liten. Den är lång.. typ 3 tim. Måste köpa den. En sån film man måste ha..
    Har bara den filmen som du såg på bilden
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 20:29:44 följande:
    Helt klart   Gulliver är tokbra. Såg HELA filmen som liten. Den är lång.. typ 3 tim. Måste köpa den. En sån film man måste ha..Har bara den filmen som du såg på bilden
    Jag har ingen film, men jag är ganska säker på att jag sett Gulliverts resor.
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-23 20:44:21 följande:
    Jag har ingen film, men jag är ganska säker på att jag sett Gulliverts resor.
    Den otecknade gick mkt på tvn när jag var liten.. U never know
  • Bevabus

haha undrar om johnny depp också går runt i sina jobbuniformer De enda som Vanessa Paradis får umgås med där hemma i slottet är väl Jack Sparrow och Edward Scissorhands

BooBoo skrev 2009-11-23 20:28:33 följande:
    Ja! Men elle hur Nu ser man mest han i sin jävla jobbuniform eller en blå jobboverall som han går omkrng med här hemma då han pular.. Skönt med lite jullov snart
  • Bevabus

gullivers resor älskade jag som liten

BooBoo skrev 2009-11-23 20:46:48 följande:
    Den otecknade gick mkt på tvn när jag var liten.. U never know
  • mona83

Just det ja, besiktningen gick åt helvete helt och hållet idag. Varmkörde bilen innan besiktningen, för att få ner co halten ifall att den hade varit för hög. Så vart en del landsväg, hur bra bromsar som helt hela tiden.
    Kommer till besiktningen och besiktningsmannen börjar göra bromsprov, i fram var bromsarna ganska jämna, 2.0 och 2.3.
    Bak brakar bromsarna åt helvet . Ser att den börjar och mäta för att sen sjunka neråt och inte funka alls.
    -Det har hänt nått med höger broms säger han.....
    Direkt så visste jag att nej det kommer bli ombesiktning.

Så vart en en del små skit oxå....

Men alltså jag är så säker på att när besiktningssnubben gjorde bromsprovet så gick bromsen sönder, eller rättare sagt bromsröret. För hade dte varit fel på bromsarna så hade jag märkt det när jag var och körde på landsvägen, man bromsar ju liksom in från höga hastigheter.
    Så med på gränsen till körförbud och knappt INGA bromsar åker jag hem.....

Jag svor måttligt över att besiktningsmannen när jag åkte hem utan att ha nått som jag kallar bromsar när jag hade bra bromsar när jag kom dit

Så nu är resten av året förstört

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael