• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Småkottarna skrev 2009-11-23 12:29:22 följande:
    Jag tror Murray kommer straffas oavsett om domstol tycker så eller ej... Jag är säker på att han aldrig kommer kunna gå som en fri man igen. Han kommer inte överleva, det tror jag inte... han har för många fiender nu. Eller hur?
    Jag tror faktiskt att han har det.... Och jag tänker inte skriva tyvärr
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 13:12:53 följande:
    Det gjorde jag efter Villes förlossning.. Hemorojjder suger!
    Jag hade så mkt efter Leah att jag knappt kunde sitta. Fast dom kom inte direkt utan nån vecka senare :-/
    Satt på en kudde, men hade hellre stått upp :-/
  • Bevabus

Halvlång hår, sjabbiga jeans, sliten t-shirt och rutig skjorta runt midjan...där har du min perfekta johnny

BooBoo skrev 2009-11-23 19:55:10 följande:
    Ja.. Han är fan helt perfekt. En Ken-docka T om full helt perfekt, hihi   .. Ärå! Han är en fin man.. Mkt fin.. Oprah intervjun. Alltså.. Där var han så fin så man fick ont.. Minns att efter jag sett den på tvn så gick jag in på youtube o såg den igen.. Sen kollade jag på bilder frn oprah sida.. Gah
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 19:59:24 följande:
    Halvlång hår, sjabbiga jeans, sliten t-shirt och rutig skjorta runt midjan...där har du min perfekta johnny
    Typ så såg viktor ut när vi träffades   O alla ba.. Vad fan ser du hos honom... Värsta slusken.. Men det är så jag vill ha dom
    Nu är han dock lite väl städat.. Men han håller på att spar ut sitt hår nu Om han bara kunde raka av sig sitt tomteskägg, haha!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 13:33:36 följande:
    Jo! Han är ju alltid ute o pular.. Klättra o har sig. Apman! Han får testa på o se om det är nåt för han.. han har testat en del i sitt liv.. Slaktat får på island, plockat äpplen i holland, kört färdtjänst, skolbuss, brödbil, pluggade ett tag till körkoslärare, kört sopbil, kört festivalbuss, en gång körde han Digiloogänget, testat på taxikörning .....
    Kört sopbil har jag med gjort. Första kvinnliga sopgubben här
  • Bevabus

åh det är ju bäst när killar ser ut så dom är ju liksom inte snuskiga, det är bara en cool stil

BooBoo skrev 2009-11-23 20:00:57 följande:
    Typ så såg viktor ut när vi träffades   O alla ba.. Vad fan ser du hos honom... Värsta slusken.. Men det är så jag vill ha dom Nu är han dock lite väl städat.. Men han håller på att spar ut sitt hår nu Om han bara kunde raka av sig sitt tomteskägg, haha!
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-23 16:49:43 följande:
    Ska titta på Ladder 49 nu, har ni sett den? Den är GRYMT bra!
    Den är super
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael