• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-23 14:06:34 följande:
    Jag söker inte allt, jag kan t.ex. inte jobba inom vården eller hemtjänsten. Jag sökte nyss jobb på SF bio så får se om det går för sig, funderar på om man ska gå dit i morgon om det är så att min mage mår bättre i morgon.. Jag hoppas på det, och jag ska även gå till arbetsförmedlingen..
    Näh men det finns ju MASSVIS med andra jobb. Allt från lokalvårdare till ... till .. SF bio, haha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Jag har bakat chokladbollar IGEN Villes ser ut som kattbajs, haha!
    Fick besök av en preggovän som ska ha i Jan.
    Kom hem från affärn ganska nydligen. Blir sen middag. Potatis kokar.. Att potatismos ska ta sån tid. Men vill grabben ha fisk, mos o ärtor så ska han få de
    Sen är det godnatt!

• Bevabus

Joaquin Phoenix och John Travolta.
    Brandmän. Man får följa Joaquins resa från att han är nykomlingen, gifter sig, får barn, kollegor dör i brandolyckor osv. Tills han själv en dag hamnar i en livsfarlig situation som hotar livet. Asbra film! Har du inte sett den så MÅSTE du göra det!!!

BooBoo skrev 2009-11-23 18:00:21 följande:
    Uppfriska mitt minne nu
  • Bevabus

Nu ska jag se "public enemies"! Johnny Depps senaste film. Har längtat!
    Ser den på nätet

• Bevabus

Du kan ju titta på nätet också. Inget att gråta över. Bara att öppna länken.

http://www.freestreamtube.com/videos/flash/d14295007abda91c9b7c9e3487152809.html#

Brooke skrev 2009-11-23 18:45:02 följande:
    amen va fan, du ser alla filmer JAG VILL SE.. :'(
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 18:13:30 följande:
    Joaquin Phoenix och John Travolta. Brandmän. Man får följa Joaquins resa från att han är nykomlingen, gifter sig, får barn, kollegor dör i brandolyckor osv. Tills han själv en dag hamnar i en livsfarlig situation som hotar livet. Asbra film! Har du inte sett den så MÅSTE du göra det!!!
    Känner igen handligen och filmnanmet som fan. Kollade trailern på youtube. Men det ringer inget..
    Sen kom jag på att jag såg när skådisarna var hos oprah o snackade om filmen
    Så nä, jag har inte sett den...
  • Bevabus

see it

BooBoo skrev 2009-11-23 18:56:48 följande:
    Känner igen handligen och filmnanmet som fan. Kollade trailern på youtube. Men det ringer inget.. Sen kom jag på att jag såg när skådisarna var hos oprah o snackade om filmen Så nä, jag har inte sett den...
  • Bevabus

Messmör hahahahaha

ooh...jag vill också ligga i samma säng som johnny depp, jävla tjej i filmen...dumma henne...

BooBoo skrev 2009-11-23 18:57:32 följande:
    buuuääääääääääCry cry BABY ...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael