Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Jag funderar på att ta fiskarna till vetrinären o kastrera dom.. Undra hur mkt de skulle gå på..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-09 20:58:54 följande:
    Precis, det gör ju inget att ungarna och jag får banta ett par dagar. Ungarna har ju ändå välling hemma, så 2 ggr om dagen får dom nått i magen Tobias får ju mat på dagis ett par dagar till Så ja... vad tusan, bara att slå till
    That's the spirit
  • KikiBoo

Det knastrar i mitt öra när jag öppnar munnen.. BB fiser på mig.. He makes me sick{#lang_emotions_throwup}
    I övrigt är det en rätt bra morgon.. Fire in the hole

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-10 08:19:46 följande:
    JAAAAAA!!! Om några timmar bör de vara här. God morgon på er! Första dagen på veckan jag inte försovit mig... jag är såå trött... Lucia på dagis i eftermiddag, och vad kläcker storebror ur sig i natt? "Nej, jag ska inte vara tomte, jag ska vara lucia!" Hur ska jag lyckas få tag i lucianattlinne och krona IDAG?? Det lär ju vara slut överallt!
    haha.. ooow!
    Kankse finns på nån leksaksaffär.. eller mataffär.. eller klädaffär.. eller...  Nu har du hela fm o lunchen på dig att leta. JALLA
  • KikiBoo

Här är det lucia den 16.e på dagis.. Hm. Kunde dom inte haft det den 14.e .. Nåväl.. Det är 3 avdl som ska lussa för nära o kära..

• KikiBoo

Båda mina barn är gillar både bilar o dockor. Ville klär gärna ut sig i högklackat, väska o hatt Puma brummar gärna med bilar..
    Minns en gng då Ville stod o tittade på nånting som var lila inne på en leksaksaffär. Hans tjejkompis sa att det där var en tjejfärg, att det intevar nåt för killar.. Då kunde jag inte hålla mun..

En kopp grönt te o sen försöka göra lite nytta här hemma..

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-10 10:01:10 följande:
    vad sa du till henne då?? *ler*
    Jag minns inte riktigt.. Men att om Ville nu vill titta, leka what ever med nåt "tjejigt" så ska han få göra de..
    Flickor som leker med bilar säger ingen nånting om, eller om dom har blåa kläder på sig.. Men herregud vilket liv det blir om en kille bara så tittar åt rosa..

Jag har då aldrig sagt till mina barn att de där är en tjejfärg o de där är killfärg. Fy fy!

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-10 10:00:22 följande:
    Jag måste spela in det för jag ska snart åka till bussen =( Så jag får titta sen när jag kommer hem istället.. Jag vill inte in till stan idag orkar verkligen inte men måste, ska köra och min mage mår inte bra, den är nervös för något :S Jag behöver inte vara nervös för att köra med min lärare :S Herregud, när jag väl sitter där så går nervositeten bort :S helt sjukt..
    Men days.. PÅ morgonen gr väl repsisen och efter lucnh går ett nytt avsnitt.. Eller har dom ändrat på de?

Btw.. Zach? Hur gammal är han nu? Han är fortfaande en liten plutt som tittar in i kamerona
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael