Bevabus skrev 2009-12-27 14:11:58 följande:
Men suck, nu säger min kompis plötsligt att hon inte kan följa med mig på bion Avatar för att hon inte har pengar. Och hon är sur idag också, så när jag ifrågasatte varför hon inte hade sagt det här tidigare (jag sa till henne att jag skulle boka biljetterna i fredags, men det blev inte av ju) så sa hon "börja inte du också snälla. det är bra som det är tack". Jag vet ju inte vad som har hänt, men jag är trött på folk som har dåliga dagar och tar ut det på andra som inte har nåt med saken att göra. Jag älskar min vän, men det är tröttsamt när hon gör så.Sen när jag säger att ingen annan kan gå med mig så ändrar hon sig och säger att hon fixar pengarna på nåt sätt. Jag vill ju inte att hon ska gå bara för att jag blev upprörd, men då säger hon att hennes pojkvän vill gärna gå så vi borde göra det. Så jaha..nu ska vi gå igen alltså....
Det är sjukt jobbigt, har en kompis som är precis likadan, då man ska ses så säger hon att hon inte orkar eller att hon har ont i magen. Var säkert över ett år sen jag umgicks med henne sist.. Men det är ingen förlust för mig känner jag..