Bevabus skrev 2009-12-31 00:42:42 följande:
kommer ihåg fast vi hade inte heller dator under 90 talet..bara typ i slutet....97 nånstans där..men alla samlade ju på spice girls och BSB grejer! varenda unge, är lite svårt missa
Jaa jag samlade på BSB och Spice girls to. Hur jag nu kunde samla på SG :S
Jag har till och med Idol kort på BSB och SG..
Jag minns när jag gick här i grundskolan så hade jag över en kompis här, jag trodde iaf att hon var min kompis men de va hon inte för hon SNODDE mina idolbilder på både SG och BSB, och jag sa till mamma att hon hade tagit dem. Så hon ringde eller om det var pappa som ringde och berättade att hon hade snott dem. Så jag ska nog ha en stor jävla affisch på SG har jag för mig att jag fick.. haha..
Jag har 3 skivor med bsb kom jag på nu :P En av de äldsta skviorna och Black and blue eller va den heter och Mellenium...
Jag vill ha Nick Carters skiva som han gjorde 2002 Now or never, riktiga bra låtar på den, hade alla låtar med Nick för några år sen. Men dem försvann för ett tag sedan =( Buhu..
Så nu tar jag upp dem igen, det är många band jag gillar men inte har så mkt minnen/musik ifrån.. =( har Boyzone oxå, Hanson dock minns man ju dem mer.. Oh va jag var kär i Taylor :P