Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Mina har sovit i sina sängar sedan födslen.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-24 20:45:44 följande:
    Oh I will
  • Ogabinne

Sugen på mat o rotar i frysen, vill ni veta vad jag har i min frys?

4 köttbullar, 2 hamburgebröd, en stinas kyckling och typ 6 halvfulla tortillapaket.

Jag längtar tills jag får fylla den i morgon. Finns ingen bättre känsla än den man får när man öppnar kyl/frys och den är full!!!

• Ogabinne

Det får bli tortillabröd doppade i vitlökssås till filmen. Najsnajs!

• Ogabinne

Vitlökssåsen har stått några dagar så den är så där härligt skitstark nu.

• Ogabinne

åh, ännu bättre! Häller riven ost på bröden, rullar ihop och in i micron, SEN doppas i vitlökssåsen. Oh herre gud, smakorgasm.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-24 21:02:47 följande:
    Men herregud, håll käften.
    Bara för det får du inte smaka.
  • Ogabinne

Tjenixen i tråden!

Kyl o frys är fyllda, kontot länsat, toaletten kliniskt ren. Bara resten kvar.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-25 13:01:28 följande:
    Jag har just skickat in två uppgifter till skolan! Säg att jag är duktig! SÄG DET! SÄG DET!!
    Du är SKITDUKTIG!!!
    O jag är avundsjuk... jag vill också skicka in uppgifter som jag aldrig tar itu med. Snart blir jag väl utslängd... Jag lovar här dyrt och heligt att senast fredag ska jag ha skickat in allt. Hör ni det nu??
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-25 13:19:54 följande:
    Jag ska hålla reda på dig så att du gör det!! För du kommer att göra det!!
    Tack. Tror jag behöver en liten pusch just nu. Någon att berätta hur duktig jag varit för när jag väl fått in dom. Just nu känns det så där att ingen ser mig ändå. Lite fjantigt men det blir ju lätt så.. Idag ska jag få iordning på hela plejset här, så har jag inte det över mig sen. Då har jag 4 dagar på mig att vråljobba. Skulle kännas så skönt att säga "jag är ifatt" när veckan är slut, för det har jag inte kunnat säga på flera månader.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael