Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-25 14:07:46 följande:
    Det fixar du! Ge dig själv något att se fram emot! "Jag får inte gå till affären och köpa mitt favoritgodis som jag är supersugen på att äta nu, förrän jag har gjort en av uppgifterna!".Det funkar alltid på mig. Då blir man plötsligt VÄLDIGT snabb med att få klart allt
    Haha ja jag får göra något sådant.
  • Ogabinne

Jag tror, jag trooooor jag drack sur mjölk precis. Slukade ett helt glas utan att riktigt känna efter. Eftersmaken var lite väl skum. Eller så var det bananen jag sköljde ner med mjölken som gjorde det... jag vet inte... så var det iaf. Om nån är intresserad.

Äh, jag går och gör mer nytta ist.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-25 14:40:07 följande:
    hahaha lite skit rensar magen, som min farmor säger
    O mycket gör den ren.

Äh, sur mjölk är ju knappast farligt. Lite wacko i magen är väl de enda man kan råka ut för.

Lyckades bli klar med allt utom 2 rum, de tar jag senare. Nu ska jag åka o hämta hulisarna, åka o köpa köttfärs som jag lyckades glömma innan o hem o laga lasagnah! See yah later!
  • Ogabinne

Nu är vi hemma. Lasagnen står i ugnen fullproppad med bechamel och ost. Smask!

• Ogabinne

O jag äter väldigt ofta bea till min pizza när vi äter pizza. Men, jag har bara blivit matförgiftad en gång och det var efter jag åt kebab från stället här där vi bor. Samma ställe blev mamma dålig när hon åt kebab i somras.

• Ogabinne

Nu har jag gjort och skickat in förra veckans närvaroprov... Nu har jag bara... eh... 4 prov att göra och ett redan inskickat prov som ska kompletteras... fy fan.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-25 17:03:44 följande:
    Kanonbra!!!  ett steg är tusen gånger bättre än inget steg! Och komplettering fixar du snabbt, där har du väl fått reda på läraren vad det är du ska lägga till?
    Ja det har jag. Så nu ska jag bara göra det också.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-25 17:56:42 följande:
    Det fixar du snabbt, skit i att fixa frukost imorgon så får du tid över, ungarna kan gå utan
    Haha ja fan, dom får väl offra sig.

Nää, faktiskt, att ens försöka skriva prov med dom hemma är meningslöst. Sicken tur att dagis finns då.
  • Ogabinne

Vet ni vad jag upptäckte för knasigt i affären!? OLW's micropopcorn med smörsmak har lägre kalorier än OLW's vanliga micropop.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-25 18:35:24 följande:
    Blä jag är varm och skit, känner mej febrig.. :'(
    Det gör jag också.. fast fryser o ont i huvudet.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael