Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

God morgon förresten! Säger som Boo, ÄNTLIGEN fredag!

Bev, förlåt att jag försvann utan att säga ngt igår. Datorn blev överhettad och stängdes av, sen vägrade den starta sig igen förrän den svalnat o jag pallade inte sitta och vänta. Så jag passade inte på att smita medans du borstade tänderna, bara så du vet.

• Ogabinne

Haha jag är faktiskt glad att jag lever på den tiden jag lever. Där det är okej att säga Fuck i TV och ha luftsex på scen.

• Ogabinne

Nu skiner solen från en klarblå himmel här. Vad härligt!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-29 11:29:31 följande:
    lugnt förstod att det måste ha varit nåt sånt
    Jag försökte gå in på FL på mobilen för att skriva till dig här att jag inte bara stack men den kopplade ner mig hela tiden.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-29 11:30:04 följande:
    Om du tyckte MJ var nasty så ska du se mig om kvällarnahaha skoja 
    Hahaha njaaa, jag vet inte om jag vågar.
  • Ogabinne

Kan man se 3D på datorn om man har 3D glasögon tro? Måste man väl kunna, eller måste det vara en tv? :-s

• Ogabinne

va, finns det ingen sån gubbe här? :-S

• Ogabinne

nej, jag har nog drömt. Aja, shit the same.

• Ogabinne

Asså... Man är ju uppväxt med de svenska versionerna av disney. Kollade Circle of life precis, o visst den är ju bra, men är man uppväxt med en värld full av liv är den skitdålig i jämförelse! Tycker den svenska är myyycket bättre, mer känsla o ja, bättre helt enkelt. Jag som annars ratar svensk musik.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-29 13:15:39 följande:
    Man dansar...släpper loss totalt...lever sig in "The way you make me feel" och känner sig coolast i hela världen...PANG! Så har man smällt in tån i en byrå och man är inte lika cool längre
    Woaah, det gör ju så oooooont!!!!! Jag lipar aldrig när jag slår mig men när de där jävla tårna kan få mig att gråta som en liten unge. Hahahaha!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael