Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-31 11:11:46 följande:
    O för första gången bölade jag inte.. Bölade alltid förut när jag såg den.. Lyckades behärska mig nu..
    Vad du e duktig!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-31 11:14:26 följande:
    Och jag har ingen bil att ta mig dit med . Mammas och deras sa upp sig igår. Bromsvätskan eller kylarvätskan har frysit
    Kan du inte ta bussen? Är det långt? Tänkte om det blev svindyrt med en taxi?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-31 11:33:15 följande:
    Så jävla duktig Ville har slagit på filmen igen. Han tycker den är så bra. Som han sa Sen leker han att han har saxar till händer o ska klippa Pumas hår..Ungar alltså! hehe!
    Hahahaha sikken fantasi.

Mitt barn går bara runt här o gnäller "åååååh, jag har så ont i magen o jag måste inte bajsa mamma!!!!" Bajsfobi så det sjunger om det.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-31 12:07:33 följande:
    Jag kommer inte ens dit . Dom enda som hade kunnat köra mig är inte hemma
    Gick det ingen buss eller taxi?
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-31 12:14:35 följande:
    Det är typ 6 mil till närmsta och dom hade stängt...Det andra stället jobbade bara med hund och katt.... Så nu ska jag ringa Bagarmossen istället. Tips från södra som bara höll på med hund och katt....Så jäkla märkligt att INGEN kan ge mig ett enda råd
    Ja det är ju märkligt! Hoppas du får tag i någon som kan träffa er så han slipper ligga och lida längre än nödvändigt.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-31 12:23:23 följande:
    Oftast är det väl att dem behöver bajsa det är ju ofta det som är "felet" när man har ont i magen.. jo det var nog andra bilder..
    Haha jo jag vet, men det är inte lätt när dom inte VILL bajsa o går o håller sig i flera dagar ist. Han har nån slags fobi för o bajsa, han gör det kanske max 2 ggr i veckan när han inte kan hålla sig längre... skitdrygt för rätt som det är bajsar han ner sig i sömnen ist.... vet inte hur man ska få bort det, provat med allt tycker jag.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-31 12:30:30 följande:
    Strömsholm kan inte ge mig nått annar råd än att åka in med honom... Men fan jag kommer ju ingen stans.... Jävla piss vinter.... Jag sitter här och grinar och vet inte vad tusan jag ska göra... Hjälper ju inte att jag håller på och ringer runt och dom vill att jag ska komma när jag inte kan ta mig dit....Linköping ska jag ringa nu och det är närmsta djursjukhus och dit är det 10 mil....
    Känner du INGEN med bil som kan skjutsa dig eller låna ut sin bil? Har du kollat upp resvägen med buss? Förstår att du är förtvivlad, men nått sätt måste ju finnas för dig att komma till en veterinär med stackarn!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-31 12:34:18 följande:
    Gud så jobbigt. Finns det ingen som har bil som kan komma och skjutsa dig?
    Ja precis. Barnens farmor o farfar eller någon faster/farbror? Nån kompis eller annan släkting? Nån granne du känner?
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-31 12:38:16 följande:
    hmm det är ju inte så bra och heller inte alls roligt för dig som behöver ta reda på det när det händer.. Frågan är varför endel barn har fobi för att bajsa?
    Nej det är ruskigt jobbigt, han är ju liksom snart 5 år, det är inte direkt spädbarnsbajs. Nej, jag vet inte heller varför många barn får fobi för att bajsa. I somras gick han 2 veckor utan att bajsa, då fick vi åka till doktorn...
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-31 13:01:47 följande:
    Bil fixad så nu ska jag bara ringa tillbaka till djursjukhuset. Buss hade jag inte kunnat tagit för då hade jag inte kommit hem idag, eller jo men inte förän sent ikväll 
    Gud så skönt. Hoppas nu allt går bra.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael