Bevabus skrev 2010-01-05 17:15:56 följande:
Ha! Aldrig i livet att jag kollar på Anna Skipper kollade på henne förut. Gillar inte den kvinnan och hennes metoder. I hennes drömkylskåp finns det bara lightprodukter och inte ens lite ketchup. Och vad finns det jag skulle lära mig? Jag kan redan allt om hur man ska träna och äta, jag gör det bara inte
Nää i hennes kylskåp finns inga Lightprodukter.. Inte har jag sett det iaf..
mona83 skrev 2010-01-05 17:16:19 följande:
Tror ni att barnen träffade honom idag? Nepp, han skulle "träffa" sin vuxen psyk läkare. Så frågade han om vi kunde ses i helgen i stället. Men jag skrev att i helgen är jag inte hemma, ska vara barnledig. Han bara men vi kan ju höras tors ellerv fredag. Kan vi väl göra tyckte jag.Han bara ska du eller jag höra av sigSvarade honom att vill han träffa sina barn så får han höra av sig för jag träffar barnen varje dag. Fick till svar att jag inte behövde låta så kort mot honom.Och vet ni vad, efter det sms sket jag i honom
haha =) men han verkar ju inte direkt frisk i huvudet :S Som Bevvan sa förut barnen har det bättre utan honom, och visst kommer barnen speciellt Tobias tror jag kommer fråga vart hans pappa är.