• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-06 19:16:41 följande:
    Hörni alla ni doolittles. Jag har en katt. Eller jag har 2 men det är den lille gule jag undrar om. Han är son till en bondkatt och min norska skogis. Han är inte korthårig som en bondkatt men inte långhårig som sin farsa, utan håren är mellanlånga men framförallt är hans päls så TJOCK!! Det är som om han fått all päls från sin skogssida, men att den ist är kortare och tjockare. Han har enormt massa päls. O denna jäääävla päls sen. Han fäller. ÅRET OM! Alltid. Hela tiden. Jämt. Om man klappar honom får man med massor med hår varje drag man gör. E de fel på han eller? skogisen fäller aldrig. Han kan fälla några fjun efter vintern, annars ingenting. Borstar honom aldrig. Inga tovor, inget fäll.. han bara är. Helt perfekt. Men den andre lille jäkeln.
    min bror har tre katter, en långhårig, och två korthåriga och har för mig att alla tre är bondkatter men inte alls säker. Jag tkr att alla tre fäller som satan, speciellt dem två korthåriga katterna.. Så nej jag tror inte det är något fel på din katt..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2010-01-06 20:05:08 följande:
    Ställ kl på ringning kl 8 Guää.. Pain att gå upp...Har inte heller käkat middag.. Hade ingen lust.. Ska snart frossa i nåt...Men.. don't u worry. Barn åt middag
    Jag ska upp 7:45 i morgon eller typ 7:55.. Ska på ett möte klockan 11 men måste åka med 9:10 bussen som är inne i stan till klockan 9:40 :S Skoj eller hur? neee inte alls..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-06 20:56:21 följande:
    Jag tycker att det enda rätta med allt som finns kvar efter Michael är att alla pengar efter alla omkostnader ska gå till välgörenhet. Alla låtar som ges ut, alla tributekonserter mm mm. Allt de gör för att hedra Michael ska också intäckterna gå dit Michael ville. Till hans barn, och till välgörenhet. Absolut inte ner i Sonys eller Joes fickor. Man säger inte att man vill hedra Michael om man har avsikter att tjäna pengar på det. Man tjänar inte pengar på någons död. Det är inte att hedra någon, och det gör mig äcklad.
    håller med dig till 100%
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-06 21:23:08 följande:
    Likaså alla dessa minnesljus, mynt och memorabilia som säljs. Inte en krona går till rätt ställe. Alla som trycker ut tavlor osv som de säljer på tradera och ebay och andra hemsidor. Kostar dom nästan gratis att trycka ut o de tjänar massor på dom. Jag köpte min tavla från en hemsida för nästan 700 spänn för fasen. Folk tjänar multum på någon annan människas död...
    jaa det är hemskt egentligen =(
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael