Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-02-01 22:40:50 följande:
    Visst är det fint Dildo kom iiiiiinnn och ääääätttt, maten är klar
    Hahaha jättefint! Bra namn att skälla på med. DILDO!!!!! 2-staviga namn är skitbra skäll-namn.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-01 22:43:02 följande:
    Du ser, ett toppen namn. Man kanske ska ta och döpa nästa son till det ändå
    Ja det tycker jag du ska göra. Säg inte till honom att jag sa att det var et bra förslag när han ger igen sen.
  • Ogabinne

Nähe, nu kryper jag till kojs. Natti natti alla barnen!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-02 00:31:33 följande:
    Oj! När jag skulle uppdatera min blogg så vart texten liten och svart :S Du får gärna hjälpa mig med det imorgon Puffen, om du har tid jag vet inte hur man ändrar sånt Och nu krånglar mitt internet på fler ställen än bara FL. Nu kan jag inte ladda upp bilder på bdb heller utan att datorn bara stänger ner internet...toppen...det får mitt andra datageni, syrran, hjälpa mig med imorgon
    Haha nämen. Löser det lite senare.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-02-01 23:02:46 följande:
    Jaha officiellt, vi har SLAGIT rekord IGEN.. Vi som sörjer MJ - 12207 inläggWe are the Billie Jeans - 13598 inläggAll we want for christmas is Michael - 13600 :D Mer blir det ju förstås. Dock har vi ju bara 14 dar på oss haha.. Kanske ska fundera på att göra en ny?!
    Ja vi väntar ju tills denna tråden går ut såklart nu när vi slagit rekord o allt.
  • Ogabinne

Det var förresten jag som spräckte rekordet igår kväll. Om ni missade det. Va va va va vaaaa?

• Ogabinne
    Brooke skrev 2010-02-01 23:40:51 följande:
    nej.. Dessa har vi.. Girls of MJ - The King Of Pop The smoothest of criminals Michaels brownies / michaels BAD brownies The Angles Of Michael
    Jag tycker vi får fundera ut nya förslag. Änglar o brownies mitt i våren är ju knas.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-02 06:07:35 följande:
    Pullipull you close your eyes (jaja... de kankse inte är min tur.. Men jag kunde inte motstå en rad . Sen kommer ju ni leka hela dan utan mig )tisdag.. snart helg.. Yeeeeeahj!
    Haha jag vet jag vet jag vet! Tror jag.

You close your eyes, and hope that this it just imagination. But all the while you hear the creature creeping up behind. You're out of tiiiiiiime! Cause this is THRILLER! Thriller night!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-02 06:08:21 följande:
    Pullipull you close your eyes tisdag.. snart helg.. Yeeeeeahj!
    Snart helg? Ja, är man optimist så är man.
  • Ogabinne

Snart dags o bege sig till dagis. Storebror trodde han var ledig idag också och ja, det hade ju varit väldigt skönt. Men lika bra o gå tillbaka till vardagen igen.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael