Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-02-02 16:48:10 följande:
    Ogabinne - Randy sa senare på Twitter att "när jag sa att min familj inte var inbjuden så menade jag mina systrar, bröder och föräldrar" så barnen och T3 var ju inbjudna tydligen
    Ingen var inbjuden från början. Det var Joe som ringde och skällde för att ingen blev bjuden, och sa till dom att barnen väldigt gärna vill ta emot priset. Först då blev barnen inbjudna. Jag tycker det är dåligt. Hela familjen Jackson skulle blivit bjudna först av alla. Enligt mig.
  • Ogabinne

Hej på er förrresten! Mitt internets liv tog hastigt och oväntat slut, krasch bom bang, i förmiddags o jag har gått hela daaaageeeen med abstinens! Men nu har jag varit o chackat nytt, så nu är jag cool igen.

• Ogabinne

Nån som är synsk som kan se var min kamera är?

Den är spårlöst borta o jag fattar inte var fan jag kan ha lagt den!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-02 18:43:28 följande:
    Calippo...
    Calippo?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-02 18:54:22 följande:
    Isglassen
    Jo det vet jag, men vad ville du få fram? Var du bara sugen på att skriva ordet?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-02 18:56:25 följande:
    Näääh! Men helt plötsligt fick jag för mig att du inte alls vill gå med mig.. Ignore me
    Paranoid?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-02 19:08:46 följande:
    Gör som ogabinne, hota med att ta tempen
    hahahahaha ja det var verkligen rekord. 3 minuter från att jag reste mig från datorn för att göra honom iordning för natten tills han låg knäpptyst i sängen.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-02 19:12:06 följande:
    Vet inte om du läste det men en av hennes ungar kändes lite varm igår eller om det var i förrgår, så hon hotade med att ta tempen och då flög ungen i säng snabbare än Ronja Rövardotter kunde fjärta

Fast, jag hotade inte. Jag sa att han var varm o jag vill ta tempen. Inte "Om du inte lägger dig ögona böj så plockar jag fram tempen pojk!"
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-02 19:15:13 följande:
    haha tro mig, som barn är det ett hot usch vad jag hatade tempen som liten hahaha!
    Haha jo i för sig, men det lät så brutalt att "hon hotade med tempen" Hahahaha
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-02 19:20:46 följande:
    äsch då, du ska inte lyssna på allt jag säger, har du inte hört det?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael