Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-02-02 19:35:13 följande:
    jaha.. tänk om jag oxo vill ha en snygg blogg
    Haha ja, tänk om! Då kan man be fint - "Snälla ers höghet av snyggland!"
    När jag är klar med Bevabus såklart.  
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-03 07:55:15 följande:
    Äntligen....Läkaren tar på sig ansvaret för Michaels dödwww.aftonbladet.se/nyheter/article6536489.ab
    God morgon allihopa!

Jag har också läst det på flera ställen. Jag tror dock inte att han tänker överlämna sig för att han är villig att medge vad han har gjort, jag tror han tänker överlämna sig själv för att slippa bli hämtad och arresterad och på så sätt slippa scenen. Men pga att han själv planerar att överlämna sig så skriver dom att han tänker ge upp. Men det tror jag knappast att han tänker.

Enligt diverse skvallertidningar skulle det ske på morgonen idag, så vi får väl se i kväll.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-03 09:39:22 följande:
    Vad skönt, nu behöver jag inte mata Svante längre.Han både äter och dricker nu
    Vad skönt! Vad var det egentligen för fel på honom?
  • Ogabinne

Jag är äntligen hemma o äter frulle nu. Var såååå hungrig! Laddade moben med musik, plockade på mig stegräknaren och promenixade hem från dagis. Tog massa omvägar för att få ihop fler steg och vips var jag hemma 10460 steg rikare. Nöjd o glad, frusen och svettig. 

• Ogabinne

Givetvis har det slutat snöa helt nu. Under den en och en halv timmen jag gick vräkte snön ner som fan såklart.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-03 20:07:13 följande:
    vart håller ögonbryn o brooke hus då?
    Jag ligger med världens migrän. Jippi jäääy. Not. Så jag är off idag.
  • Ogabinne

God morgon. Hej. Hallå.

Vaknat hela natten av migränen. det är fan kris när man har så ont att man vaknar av skiten stup i kvarten. Steg upp vid 10, fortfarande skit skit skit. Hatar när den ska hålla i sig så länge. Så nu har jag precis skickat storebrors pappa till apoteket så snart kommer han med medicin. Jag trodde jag hade en dos kvar i skåpet men när jag tog fram den i morse var den tom. Snart får jag må bra. Snart..

• Ogabinne

Fredag morgon kommer idioten att arresteras. Så fredag kväll får vi se om det stämmer.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-04 10:54:22 följande:
    blä va surt :/
    Ja, jag känner mig så ynklig idag. Så deppig o nära till gråten.
  • Ogabinne

Jag undrar hur ens midjemått kan diffa hela 3 cm från onsdag till torsdag. Finns ju inte en chans att man kan bli 3 cm smalare på ett dygn. O magsäcken sitter ju mkt längre ner, så att den inte är full kan väl inte ge 3 cm smalare midja? Asså, jag ska ju inte klaga, jag tycker det är märkligt bara.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael