All we want for Christmas is Michael
När jag är klar med Bevabus såklart.
Jag är äntligen hemma o äter frulle nu. Var såååå hungrig! Laddade moben med musik, plockade på mig stegräknaren och promenixade hem från dagis. Tog massa omvägar för att få ihop fler steg och vips var jag hemma 10460 steg rikare. Nöjd o glad, frusen och svettig.
Givetvis har det slutat snöa helt nu. Under den en och en halv timmen jag gick vräkte snön ner som fan såklart.
God morgon. Hej. Hallå.
Vaknat hela natten av migränen. det är fan kris när man har så ont att man vaknar av skiten stup i kvarten. Steg upp vid 10, fortfarande skit skit skit. Hatar när den ska hålla i sig så länge. Så nu har jag precis skickat storebrors pappa till apoteket så snart kommer han med medicin. Jag trodde jag hade en dos kvar i skåpet men när jag tog fram den i morse var den tom. Snart får jag må bra. Snart..
Fredag morgon kommer idioten att arresteras. Så fredag kväll får vi se om det stämmer.
Jag undrar hur ens midjemått kan diffa hela 3 cm från onsdag till torsdag. Finns ju inte en chans att man kan bli 3 cm smalare på ett dygn. O magsäcken sitter ju mkt längre ner, så att den inte är full kan väl inte ge 3 cm smalare midja? Asså, jag ska ju inte klaga, jag tycker det är märkligt bara.