• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-26 20:53:59 följande:
    Hej! Mitt namn är ****** ****** och jag önskar att jag kunde skriva till er under roligare omständigheter.Efter upprepade klagomål och flera veckors väntade på min bok "Moonwalk" så har jag tröttnat rejält och vill inte ens ha boken längre. Inte på detta sätt i alla fall.Det här är tredje gången jag skriver till er om mina pengar som jag vill ha tillbaka och jag begär ett svar. Jag förstår om ni har mycket att göra, men då jag har fått svar väldigt snabbt på mina andra mejl som INTE handlade om pengar så ser jag inget skäl till att ni inte kan svara snabbt på detta också!Får jag inte tillbaka mina 267 kronor som jag har betalat för boken så är jag illa tvungen att kontakta KO. Detta är inte något som varken jag eller ni vill, så snälla svara på detta mejl! Så att vi kan lösa detta problem.Tacksam för samarbete/ ***** *****
    Jag funderar på att kontakta aftonbladet så dem kan varna andra för den sidan..
  • KikiBoo

Tittar på This is it.. AGAIN!
    Början är så otroligt sorlig. Känner verkligen glädjen dom har att få uppträda med MJ.. Och sorgen.. USCH!
    Och tamefan.. Jag ser då ingen gammal skrutt på scenen

Vilken.. kan man säga.. GUD MJ var.. Viktor har sagt att han var Jesus..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

gör så du, men du lär väl mejla dem igen ändå?

Brooke skrev 2009-11-26 21:01:51 följande:
    Jag funderar på att kontakta aftonbladet så dem kan varna andra för den sidan..
  • Bevabus

Om jag hade trott på en helig Jesus så hade MJ utan att tveka varit han

BooBoo skrev 2009-11-26 21:02:06 följande:
    Tittar på This is it.. AGAIN!Början är så otroligt sorlig. Känner verkligen glädjen dom har att få uppträda med MJ.. Och sorgen.. USCH!Och tamefan.. Jag ser då ingen gammal skrutt på scenen Vilken.. kan man säga.. GUD MJ var.. Viktor har sagt att han var Jesus..
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 20:52:33 följande:
    Jaha! Vem var det som ville se Villes Sparrow pyjamas?
    Me me
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-26 20:54:55 följande:
    det var inte jag som ville, men vill se ändå det var väl sandra som ville se den?
    Försökte ladda upp här p FL.. Men funka inte.. Får väl bli bdb dåååå... när jag orkar
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-26 20:58:51 följande:
    *räcker upp handen och skriker JAG*
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-26 21:01:31 följande:
    Känner mig som en papegoja! Googla på MJ?s sex abuse victim clears his name? och läs första som kommer upp.
    Jag såg det sen, men han inte skriva det bara
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael