• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

njut så länge det varar då

BooBoo skrev 2009-11-26 22:00:34 följande:
    Ja! Nä men dom har blivit lite större.. Men imorse tyckte jag verkligen dom var gigantiska Dom bara stirra på mig när jag stod framför badrumsspegeln.. Hello there. Tänker ni stanna ett bra tag eller? Viktor tycker jag fått knöligare tuttar oxo.. Nu produceras det mjök för fulla muggar Så har var aldrig mina bröst med Ville o Puma i magen. Dom blev gigantiska efter förlossningen..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-26 22:03:03 följande:
    njut så länge det varar då
    OJA!! Det är planen!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 22:02:56 följande:
    hahahahahahahahahaha
    Kan inte själv låta bli och skratta åt det jag skrev haha. Tänkte en aninjgens galet där när jag Läste Brookes inlägg

Var ju katterna som hon menade att jag skulle stänga in där ju
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-26 22:05:54 följande:
    Stänga in katterna alltså..
    Jo jag kom på vad du menade sen, missade du det inlägget?

Jag kommer troligen inte att vara hemma på dagen när dom kommer, vet inte riktigt när dom komm er heller.
    Tror dessvärre inte att jag kan stänga in alla tre katterna i badrummet, två av katterna gillar inte riktigt varandra. Dom slåss inte så jätte mkt men när dom ser varandra så hoppar dom på varandra....
    Annasr så hade det varit nått att tänka på iaf
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-26 22:05:05 följande:
    Kan inte själv låta bli och skratta åt det jag skrev haha. Tänkte en aninjgens galet där när jag Läste Brookes inlägg Var ju katterna som hon menade att jag skulle stänga in där ju
    jopp.. haha.. Du måste ju dock ställa in maten och vatten om dem ska vara där inne en längre tid..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-26 22:08:38 följande:
    Jo jag kom på vad du menade sen, missade du det inlägget? Jag kommer troligen inte att vara hemma på dagen när dom kommer, vet inte riktigt när dom komm er heller. Tror dessvärre inte att jag kan stänga in alla tre katterna i badrummet, två av katterna gillar inte riktigt varandra. Dom slåss inte så jätte mkt men när dom ser varandra så hoppar dom på varandra....Annasr så hade det varit nått att tänka på iaf
    Jag såg den när jag hade postat mitt..
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-26 22:19:14 följande:
    Jag såg den när jag hade postat mitt..
    Så tokigt det kan bli ibland .

Men ja, man fick sig ett gott skratt iaf...
  • Bevabus

vi har skrivit typ 25o inlägg idag....vi är så jävla bra...men hur orkar vi? haha

• mona83

Nu vart det lite Buddy Holly här.....

Jäklar vad jag vill gå på Buddy Holly musikalen :-/

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael