• Brooke
    mona83 skrev 2010-01-11 22:27:37 följande:
    Jodå när jag fick bli lite gladare än vanligt så var det väl rätt kul. Men....Jag önskar så att min polare kunde vara lite mera party party :-/.Sitta i fancluben eller hytten i flera timmar och vänta på att artisten ska dyka upp, det är inte vad jag vill göra när jag åker båt. Jag åker för att ha skoj. Tyckte vi kunde gå in på discot och kolla på snygga killar, men nej dit in går hon inte. Helt omöjligt....Var för övrigt en kille som kom fram och snackade med oss, men ja hon ska ju typ köra bort alla av det motsatta könet för hon är ju förlovad.... Så snackar hon om att hitta kille åt mig. Lätt när man alltid åker när det är mest pensionärer för att dom har sån artist som drar över 50 år.... Jag önskar så att jag kunde hitta nån som var lite party som mig när man åker båt. Som vill vara uppe längre än till 1 och som vill vidga sina vyer lite och gå in på discot. Man behöver inte dansa. Men ändågå in där. Tror det är där dom flesta i våran åldersgrupp är...
    Jag är sån som skulle gärna gå in på disco om jag åkte båt. Har aldrig gjort det så skulle gärna vilja åka båt och testa. Men det är ju så dyrt =( så det är ju skit..
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-11 22:41:04 följande:
    Dyrt? Vilken båt åker du med? Jag åker med cindirella och har gett 260 kr per pers för en b2 hytt vilken dom 2 sista ggr har blivit uppflyttade till a2 hytt som är dyrare fast vi inte betalat mer än en b hytt. Sen har jag med mig 1000 kr i fickpengar, klarar man sig fint på. Räcker till mat 2 dagar, dricka och taxfree . Och man behöver inte snåla speciellt...Nu låter jag som min polare märker jag. Hon tyckte inte att 600 per pers var dyrt. Det kostar så om man vill ha buffen på båten. men den har jag tagit bort och köper mat på andra ställen på båten. Så då blir det mkt billigare För 600 per pers det tycker jag är dyrt
    okej, nej jag har bara sett dyra resor... Men har ju heller inte varit 21 som man måste vara på båten.. Men ska väl försöka komma iväg =)
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-11 23:38:40 följande:
    Ja jag har en önskan om att fixa körkortet på ett år. Jag har lämpet, jag kan köra, men vi måste gå den dära kursen nu eftersom mitt förra lämp gick ut. Så, kursen först, sen köra köra köra, sen blir det körkort. Hoppas klara det innan 2010 är slut.
    Ja, jag tog mitt körkort på 8 månader har jag för mig..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael